Vinkki: Adams Kids avannut loistavan nettikaupan!
Löytyy osoitteesta: http://adams.co.uk/shop/home.html
Tuli juuri tilattua vaikka mitä syksyksi sekä vauvalle että pojalle, hinnat vaikuttavat melko edullisilta noin ylipäänsä. Postikuluja päälle kiinteät 5 puntaa, mikä tuntuu moniin muihin ulkomaisiin nettikauppoihin verrattuna tosi kohtuulliselta.
Kommentit (25)
ainakin kun etenee maksusivuille on valittavana missä maassa asuu, mukana Suomi. Ja olen saanut jo tilausvahvistuksen sähköpostitse ja kaikki tuntuu olevan kunnossa. Lisäksi lisäsivät tuon 5:n punnan lähetysmaksun, Englannissa ei yli 25:n punnan ostoksista olisi mennyt postimaksuja.
Miten olet maksanut ostoksesi? Visa ei ilmeisisti käy?
Tuli juuri tilattua vaikka mitä syksyksi sekä vauvalle että pojalle, hinnat vaikuttavat melko edullisilta noin ylipäänsä. Postikuluja päälle kiinteät 5 puntaa, mikä tuntuu moniin muihin ulkomaisiin nettikauppoihin verrattuna tosi kohtuulliselta.
Adams Kidsin sivuilta kopsattuna:
What cards do you accept?
We accept Visa (including Electron), Mastercard, JCB, Switch/Maestro and Solo cards. We don' t accept cheques, AMEX or Diners cards.
En muista varmaksi, mutta olikohan yheksästoista päivä.
Minä näen vain alla olevan tekstin kun menen kassalle .
Change Address Change Address
Nectar points card number
If you have a nectar card, please enter the last 11 digits number from the front of card:
98263000
Promotional Codes
If you have a promotional code, please enter it here:
Please Select a Payment Method
Credit Card/Switch/Solo/Maestro/Duet
Cardholder' s Name:
Card Number:
Expiry Date: /
Valid From: /
Card CVV Number:
The last three digits of the number found on the signature strip on the back of most new cards (or the four digits on the front of American Express cards as shown).
nyt kun kävin uudestaan katsomassa maksukohtaa niin eihän sitä korttia erikseen ' valita' , mutta ' credit card' siis käsittää Visa-kortin. Täytin vain allaoleviin kohtiin visa-korttini tiedot ja hyvin onnistui.
Itsekin haluttaisi tilata jotain...tietääkö joku, onko Suomessa kalliimmat hinnat Adamsilla?
että Suomessa vähän kalliimmat hinnat. Johtunee siitä, että Britanniassa lastenvaatteet ovat alv-vapaita. Mutta ilmoitellaan kun jotain alkaa tapahtua :)
Kuinka paljon nuo vaatteet maksavat euroissa? Ja onko tuo ilmoitettu hinta se lopullinen vai tuleeko vaatteelle lisähintaa jostain?? Anteeksi jos aiheutin jollekin harmaita hiuksia tyhmyydelläni =).
Monenlaista tekee mieli tilata. Minkälaisia kokemuksia teillä on Adamsin vaatteista? Ovatko mitoitukselta millaisia?
Parit ylisöpöt popot pistivät myös silmään. Onko kengät osoittautuneet käytössä hyviksi? Ja jostain pitäsi onkia tieto siitä, miten nuo koot näin " suomalaisittain" menevät ;)
Kiitos linkkivinkistä!
Esim täällä voi käydä katsomassa mitä hinta tekee euroissa:
http://www.xe.com/ucc/
Hinnat ovat joo lopullisia, lähetysmaksu vain tulee lisäksi.
Taidanpa minäkin laittaa tilauksen.
Eikös hinnat saa euroiksi kun kertoo 1,5 nuo punnat. Ja jonkinmoinen taulukko kenkien koosta löytyy täältä http://www.i18nguy.com/l10n/shoes.html
Airi-Inkeri
Noh, kysyvä ei tieltä eksy, vai?? Eli ilman luottokorttia ei tilauksista tarvitse edes haaveilla?
Tilaus mennyt ihan ok läpi ja vahvistuskin tullut sähköpostiin, mutta sitten se on Adams kids:n toimesta peruttu!?! Minulle kävi näin.
Aamulla siis (tämän ketjun luettuani:)) kirjauduin sinne ja tein tilauksen, joka meni onnistuneesti läpi ja josta sitten tuli vahvistusviesti sähköpostiini. Muutama tunti myöhemmin siitä sitten tuli peruutusviesti:( Taidanpa odotella sitä Itiksen liikettä:)
Order update: Cancelled.
Following a problem with your order, it has now been cancelled. This may be for any number of reasons: non-UK address, payment problem, address problem, stock availability.
mulle ei ainakaan vielä tuollaista viestiä ole saapunut, mutta ehkä siis tosiaan eivät toimitakaan UK:n ulkopuolelle, vaikka ' systeeminsä' puhuu muuta. Mikäli näin on, niin olen tosi pahoillani, että olen turhaan tätä hehkutellut ja innostanut muitakin laittamaan tilauksia :(
Lainaus alla olevalta sivulta.
Whether it is to your home, workplace or another location your order can be delivered to any UK or Channel Islands address. Unfirtunately we cannot deliver to Eire, PO boxes or oversees addresses.
http://corporate.adams.co.uk/corporate/html/adamskids_adams_childrenswe…
Olisitko ystävällinen ja ilmoittaisit tähän ketjuun, tuleeko sinun tilauksesi perille. Aivan ihania vaatteita olisin meillekin tuolta tilaamassa, mutta haluaisin ensin varmistua toimituksesta tänne meille Suomeen. Kiitos kaunis!
ja edullisiakin, mutta sivuilla näytti lukevan, että eivät toimita UK:n ulkopuolelle...