Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko arkiaamun Pikku Kakkosen lähetykset loppuneet? Vai tauolla

Vierailija
11.08.2008 |

olympialaisten ajan?



Voihan harmi..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kivasti saanut hoidettua aamuaskareita, valmisteltua lounasta ja imuroitua aamuisin kun lapset tuijottavat Pikkukakkosta sen puolisentoista tuntia.



Nuo Subin ja Nelosen ohjelmat ovat järkkyjä..

Vierailija
2/10 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella tökeröä lopettaa nuo aamun pikkukakkoset olympialaisten takia! Eihän lapset tuollaista ymmärrä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vois vähempää kiinnostaa nuo urheilut. Etenkin kun järjestetään Kiinassa, ihmisoikeuksien luvatussa maassa :(

Vierailija
4/10 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku Kakkosen ansiosta lasten herääminen ja tarhaanlähtö on sujunut mukavan jouheasti. Miksei olympialaisia voida esittää ykkösellä? Sieltähän tulee vaan jotain uusintojen uusintoja?

Vierailija
5/10 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä miksi juuri lastenohjelmien päälle laitettu!

Vierailija
6/10 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin meillä on eturistiriita, kun minä haluan katsoa olympialaisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa jotain filmejä pyörimään jos television katsominen on niin tärkeää ja välttämätöntä.



En ymmärrä sitä että lapset istutetaan telkkarin ääreen jo aamusta alkaen. Lasten kuuluu leikkiä eikä tuijottaa televisiota.

Vierailija
8/10 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sillä ylellä vaikka juuri se 1+ tai teema joilta voisi urheilua erikoistapauksissa näyttää.



Ärsyttää kun juuri aina minun ja lasten lempiohjelmat jäävät urheilun alle. Vielä ärsyttävämmäksi asian tekee se että minä vihaan katsoa kaikenlaista urheilua. Mikään ei ole niin ärsyttävää maailmassa kun jotkut formulat, jalkapallo, koripallo yms. tv:stä katottuna.

Livenä sitten voisikin jaksaa mutta ei muuten.



Viimeksi meni hermot kun toy storyn päälle tulikin hiihtoa ja leffa siirtyi n. 30 min eteenpäin. No eihän digiboxi sitä ymmärtänyt vaan nauhoitti puolisen tuntia hiihtoa siihen alkuun ja lopetti sitten leffan vastaavasti puoli tuntia liian aikaisin.

Prkl!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset eivät suostu tulemaan aamiaiselle kun istuvat nenä kiinni tv:ssä ja pitäisi ehtiä ajoissa kouluun/päiväkotiin.

Vierailija
10/10 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset eivät suostu tulemaan aamiaiselle kun istuvat nenä kiinni tv:ssä ja pitäisi ehtiä ajoissa kouluun/päiväkotiin.

kyllä minäkin olisin toivonut, että olisivat edes siirtäneet pikku kakkosen vaikka teemalle, sieltä kun ei mitään ohjelmaa aamulla tullut. No, tyttö katseli Muumeja digiboxilta.