Mun 14v tyttö (kohta 15v) on nyt seurustellut
pari viikkoa yhden pojan kanssa. Ovat tunteneet jo kauemmin, mutta ihastus tullut kuvioihin vasta joku kkk sitten ja nyt sitten seurustelevat. Eka poikakaveri kyseessä. Juttelin tytön kanssa pojasta ja hänelle on kuulemma tullut tunne että tämä voisi olla se oikea. Ovat kuulemma jo puhuneetkin että voisivat mennä täysi-ikäisinä naimisiin! Poika siis muutamaa kk vanhempi. Koitin kyllä vähän ystävällisesti sanoa että kannattaa nyt vielä vähän aikaa katsoa mihin suhde kehittyy ennen kuin kihloihin menette. En kuitenkaan halua kovasti lytätä nuorta rakkautta kun muistan kyllä itse kuinka vahva tunne se voi olla. Seksiä ei ole kuulemma ollut eikä ole tulossakaan pitkään aikaan, tytön mukaan siis. Puhuttiin silti varmuuden vuoksi seksijutut selviksi.
Tuli muuten myös aika vanha olo kun oma tyttö on noin teini ja seurustelee, justhan mä itse olin siinä iässä :D
Kommentit (5)
Ihanaa, että lapsesi on päässyt tuohon elämänvaiheeseen, se on yksi elämän tärkeimpiä käännekohtia, kun ekaa kertaa tosissaan rakastuu! Älä turhaan huolehdi äläkä varsinkaan varoittele, lastan täytyy oppi asioita kantapään kautta. Saat kokea senkin tärkeän hetken kun lapsi tulee sydän särkyneenä kainaloosi ja saat lohduttaa häntä, sekin on yksi (äidin) elämän tärkeitä hetkiä.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 21:05"]
Ihanaa, että lapsesi on päässyt tuohon elämänvaiheeseen, se on yksi elämän tärkeimpiä käännekohtia, kun ekaa kertaa tosissaan rakastuu! Älä turhaan huolehdi äläkä varsinkaan varoittele, lastan täytyy oppi asioita kantapään kautta. Saat kokea senkin tärkeän hetken kun lapsi tulee sydän särkyneenä kainaloosi ja saat lohduttaa häntä, sekin on yksi (äidin) elämän tärkeitä hetkiä.
[/quote]
Olinkin erittäin iloinen siitä että tyttöni halusi jo nyt näitä tuntojaan mulle jakaa, itse en kyllä teininä osannut äidille mistään seurustelukuvioista jutella.. Toivottavasti tilanne on sama jos/kun se sydään jossain vaiheessa särkyy.
t. ap
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 21:02"]Tuossa on hyvää ja hupnoa. Hyv, ettei oöe seksiä Huonoa, että jps tuohon sitoutuu, ei olöenkaan ehdi vapaasta nuoruudesta nauttia ja tapailla muitakin poikia.
[/quote]
Siis mikä siinä on että nuorena ei saisi sitoutua? Mitä järkeä seurustella jos ajattelee jo eroa? :o
Mites meidän/teidän 20-luvulla syntyneet isovanhemmat ovat olleet 70v naimisissa jos olisitvat aloittaneet suhteensa 30v?
Tuossa on hyvää ja hupnoa. Hyv, ettei oöe seksiä Huonoa, että jps tuohon sitoutuu, ei olöenkaan ehdi vapaasta nuoruudesta nauttia ja tapailla muitakin poikia.