Pupuni puri
Mitä teen, onko se liian agressiivinen pupu vai mikä on? Huono kasvatus vai mikä?
Kommentit (12)
Mitä teit sille? Pupu voi puraista itsepuolustukseksi, jos vahingossa satutit tai pelästytit sitä. Tuleeko verta? Hae jäykkäkouristusrokotus. Jos ei tule verta, ole pupulle kiltimpi. Meidän pupu puri mua kerran sääreen, kun sisko astui vahingossa sen hännälle. Mä olin pupun takana pupu kääntyi ja puri ekaa, jonka kiinni sai. Ei tullut verta. Kerran taas gerbiili puri pupua pepusta, mutta sai vaan karvoja suuhunsa.
Minä taas tänään "purin pupua" eli söin eilen ammuttua jänistä.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 19:23"]Minä taas tänään "purin pupua" eli söin eilen ammuttua jänistä.
[/quote]
Eiks eilen ammuttu ole vielä sitkasta?
Mitäs pidätte tuollaisia tyhmiä "rottia"!
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 19:32"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 19:23"]Minä taas tänään "purin pupua" eli söin eilen ammuttua jänistä. [/quote] Eiks eilen ammuttu ole vielä sitkasta?
[/quote]
Ei tämä ollut vaan oikein hyvää. Kävin siis tuttavallani syömässä jossa mainittiin eilen metsästetystä, jos se olikin ammuttu jo viikko sitten ja minua huijattiin.. :)
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 19:34"]Mitäs pidätte tuollaisia tyhmiä "rottia"!
[/quote]
Puput on ihania! Vähemmän pupun pureminen sattuu kuin esmes koiran tai hevosen.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 19:50"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 19:34"]Mitäs pidätte tuollaisia tyhmiä "rottia"! [/quote] Puput on ihania! Vähemmän pupun pureminen sattuu kuin esmes koiran tai hevosen.
[/quote]
Ei hevonen pure se on kasvissyöjä, pupu ja koira ovat lihansyöjiä ja siksi purevat.
Yleensä pupu puree jos hän tulee yllätetyksi tai liian nopeasti viet käden hänen lähelleen. Rauhalliset liikkeet kun olet hänen ylhäisyytensä "reviirillä".
Ei peli ole vielä menetetty. Määrätietoista koulutusta, jossa teet selväksi pupulle ettei se ole johtaja vaan sinä! Kyllä siitä vielä hyvä pupu tulee, kunhan saat sen tajuamaan ettei koko maailma pyöri pupun pillin mukaan.
Piikille vaan! Kun se on kerran purrut, ei siihen voi enää koskaan luottaa!
*reps* xD