Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini on työpaikkani mustalla listalla

Vierailija
19.08.2021 |

Aloitin uudessa työssä ja mulle selvisi, että yhdellä kaverillani on tapana laittaa jatkuvaa negatiivista palautetta työpaikkani some-kanavien kautta ja joskus sähköpostilla.

Eli jos työpaikkani olisi kahvila (ei oo, mutta noin esimerkkinä), kommentoisi sellaisiin hyväntuulisiin "kahvi ja suklaakakku tänään 6e" julkaisuihin miten viimeksi kun kävi, kakku oli kuivaa ja kahvi painunutta.

Mutta siis on niin tunnettu nimi jo työpaikallani, ettei niihin kommentteihin enää ees vastata. Miten te tekisitte, sanoisitteko töissä, että tunnette tuon ihmisen vai olisitteko vaan hiljaa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on oleellista tietoa työpaikkasi muille ihmisille, että tunnet tuon ihmisen? Häntä selvästi koetetaan välttää jo nyt ja keskittyä oleellisiin asioihin.

Vierailija
2/15 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se on oleellista tietoa työpaikkasi muille ihmisille, että tunnet tuon ihmisen? Häntä selvästi koetetaan välttää jo nyt ja keskittyä oleellisiin asioihin.

No lähinnä jos joskus selviää, että tunnetaan, niin tuleeko epärehellinen fiilis, kun on vaan kuunnellut juttuja eikä sanonut että tuntee tuon ihmisen. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en sanoisi. Uusi työpaikka, niin et varmaan halua heti joutua suljetuksi ulkopuolelle sosiaalisista piireistä yhtään mistään syystä.

Vierailija
4/15 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No lähinnä jos joskus selviää, että tunnetaan, niin tuleeko epärehellinen fiilis, kun on vaan kuunnellut juttuja eikä sanonut että tuntee tuon ihmisen. Ap

No voithan sanoa siinä tapauksessa et joo, on vähän hankala tapaus jne., että tunnet tyypin mutta ette ole mitään parhaita ystäviä. Vähättelet siis suhdettasi häneen siinä tapauksessa.

Vierailija
5/15 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman maineesi pilaat, jos kerrot, että olette kavereita.

Eli et tietenkään kerro.

Vierailija
6/15 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole työpaikan ihmisille velvollinen muutenkaan kertomaan tuttavapiiristäsi, niin miksi tästä hankalasta ihmisestäkään?

Vierailija
7/15 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut vähän samanlaisessa tilanteessa, itse sanoin, että "Hei mä tiedän ton tyypin! Se on tosi outo". Voit vielä sanoa, että kaverin kautta tiedät hänet tms.

Vierailija
8/15 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ollut vähän samanlaisessa tilanteessa, itse sanoin, että "Hei mä tiedän ton tyypin! Se on tosi outo". Voit vielä sanoa, että kaverin kautta tiedät hänet tms.

En nyt kaveria kehtaa alkaa haukkuakaan. On kyllä aina ollut vähän perusnegatiivinen tyyppi, mut silti ihan kiva kaverina... Olen jopa hieman yllättynyt siitä, millaista palautetta laittaa. Mut ehkä sanon, että tunnen... Enempi ä selittelemättä. Ap

Vierailija
9/15 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko työssä Suojelupoliisissa?

Vierailija
10/15 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt kaveria kehtaa alkaa haukkuakaan. On kyllä aina ollut vähän perusnegatiivinen tyyppi, mut silti ihan kiva kaverina... Olen jopa hieman yllättynyt siitä, millaista palautetta laittaa. Mut ehkä sanon, että tunnen... Enempi ä selittelemättä. Ap

Sano, että TIEDÄT hänet. Ei tarvi kertoa, että tunnet.

Vierailija
11/15 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pakko päästä heti juoruileen asiasta..... tässä on yksi syy minkä takia naisiin ei voi luottaa

Vierailija
12/15 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin kaverille, että lopettaa sen perseilyn.

Vierailija
13/15 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin kaverille, että lopettaa sen perseilyn.

Ihan hyvä idea. Vaikka kaverin tuntien, saattaa suuttua. 😁

Vierailija
14/15 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän ne huomaa jos esintyy esim, sun kuvissa, kommentoi sun kuviin

Vierailija
15/15 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllähän ne huomaa jos esintyy esim, sun kuvissa, kommentoi sun kuviin

Tämäpä. Mun sometilit ei oo julkisia ja vielä ei oo kukaan työkaveri laittanu kaveri /seurasmispyyntöä, mut onhan se vaan ajan kysymys. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi