Mitä perussivistykseen kuuluvaa asiaa et tiedä?
Mä en tajua politiikasta mitään. :D
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 20:18"]
En tiedä autoista ja autoilusta mitään, ja tunnen huonosti liikennesääntöjä. Jos joku kertoo minulle, millaisella autolla tulee hakemaan minut, en tajua siitä kuvauksesta mitään, koska mitkään tuollaiset asiat eivät jää mieleeni. Korkeintaan auton väri. Koska minulla ei ole ajokorttia.
En myös tunne hyvin sitä, kuinka suomalainen poliittinen järjestelmä toimii.
[/quote]
Olet siis isorintainen ja hyvännäköinen blondi. Minne voin tulla panemaan? T: Muhammed
en kai mä tiedä mitä en tiedä, koska jos tietäisin niin tietäisin sen asiankin :D
En oikeastaan ymmärrä tai tiedä runoudesta mitään, paitsi haikut koska ne on lyhyitä ja limerick:it muista syistä :)
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 17:15"]
En oikeastaan ymmärrä tai tiedä runoudesta mitään, paitsi haikut koska ne on lyhyitä ja limerick:it muista syistä :)
[/quote]
Mikä on limerick..? ;)
En tiedä useimpien Aasian ja Etelä-Amerikan valtioiden pääkaupunkeja
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 17:16"]
[/quote]
Mikä on limerick..? ;)
[/quote]
wikistä:
Writing a Limerick's absurd,Line one and line five rhyme in word,And just as you've reckonedThey rhyme with the second;The fourth line must rhyme with the third.
Yksi usein telkkarissa tai leffoissa tms. käytetty esimerkki alkaa:there once was a man from nantucket...
jahah, se söi rivinvaihdot >:|
koitetaas uusiksi:
Writing a Limerick's absurd,
Line one and line five rhyme in word,
And just as you've reckoned
They rhyme with the second;
The fourth line must rhyme with the third.
Yksi usein telkkarissa tai leffoissa tms. käytetty esimerkki alkaa:
there once was a man from nantucket...
Sivistys voidaan määrittää monella tavalla.
Politiikasta tietää jokainen senverran kuin on itselle tärkeää?
Elämänhallinta ja soveliaat tavat - eikö se ole sivistystä.
mä en ymmärrä uusista tietokoneista tai eletroniikasta mitään. en tiedä mikä on retinanäyttö. en tiedä ketkä on ministereinä ja mitä ministereitä ees on nykyään ku joka asialle on omansa.. kengännauhaministeri.. kengännauhojensidontaministeri..
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 17:16"]
[/quote]
Mikä on limerick..? ;)
[/quote]Limerikki (engl. limerick) on viisisäkeinen pilailuruno, jonka ensimmäinen säe päättyy tavallisesti paikannimeen ja jonka viimeinen säe sisältää yllättävän, usein kaksimielisen kärjistyksen.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 20:23"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 19:56"]Piin koko likiarvoa kaikkine numeroineen. [/quote] Se on päättymätön, daah.
[/quote]
Mikä Urpo! Et tajunnut jutun clou´ta! Ah ah ah! :D