Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kivaa puuhasit lastesi kanssa viimeksi?

Vierailija
13.09.2014 |

Mä kävin heidän kanssaan kotieläinmetsässä syöttämässä eläimiä. Pupuja, marsuja, kalkkunoita, pässejä, lampaita, possuja.... Ja lapset tykkäsi. ♡

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa tai älkää, mutta lapsen mielestä on kiva käydä kaupassa kun saa olla iso kun auttaa äitiä. Aamulla meillä oli taas kiva kauppareissu.

Vierailija
2/9 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa esikoisen pian 1v kanssa pihalla käppäiltiin, katseltiin kukkia ja lehtiä ja mattotelinettä. :D kuopus 3vkoa nukkui vaunuissa tyytyväisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 17:58"]Tuossa esikoisen pian 1v kanssa pihalla käppäiltiin, katseltiin kukkia ja lehtiä ja mattotelinettä. :D kuopus 3vkoa nukkui vaunuissa tyytyväisenä.
[/quote]

Siis. Kuopus 3vkon ikäinen ja esikoinen pian vuoden. Kuulostaa siltä kuin oltaisi pian vuosi kävelty ja toinen nukkunut kolme viikkoa vaunuissa..

Vierailija
4/9 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin tänään ekaa kertaa pelaamassa frisbeegolfia. Nätti ilma ja ulos teki itsellä mieli.
Tyttö 7v.

Vierailija
5/9 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jätti mahani kanssa enää näin loppuraskaudesta juurikaan jaksa tehä mitään ja se harmittaa todella paljon. Koitan kehitellä juttuja, missä saan olla suht rauhassa, ja isä hoitaa hömpötykset.

Vierailija
6/9 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävimme metsäretkellä aamupäivällä. Pojilla oli pyssyt mukana ja leikkivät metsässä sotaa. Paistoimme makkaroita nuotiopaikalla ja joimme kaakaota. Aurinko paistoi. Ihana aamu.

Vierailija
7/9 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen lasteni kanssa ihan hirveesti kaikkea: on metsäretkeä, keilaamista, uimahallia, huimalaa yms yms. Mietin itsekin, että miten musta on tullut tällainen seremoniamestari ja huviautomaatti. Jos mun lapsilta kysyttäis, niin mukavaa puuhaa olis varmaan pleikan pelaaminen yöpaidassa koko päivä. T. Suorittajaäiti

Vierailija
8/9 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin kylpylässä. Ja oli ihanaa, syyslomalla uusiksi.

Vierailija
9/9 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poimin omenoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi