Miksi joku miespuolinen tulee tänne kertoakseen ettei pidä naisia minään?
Siinähän on aloituksen sisältö ristiriidassa olemassaolonsa kanssa.
Kommentit (34)
Jonnekinhan sen pitää päästä purkautumaan, kun ei voi sitä äidin kuullen sanoa.
En tiiä. Näin otsikon ja nauratti, mut en klikannut. Ehkä hän haluaa Ilahduttaa? 🙂
Vierailija kirjoitti:
En tiiä. Näin otsikon ja nauratti, mut en klikannut. Ehkä hän haluaa Ilahduttaa? 🙂
Vai että nauratti taas? Elämä pelkkää nauramistako?
Projisoi naisiin omaa surkeuttaan ja täydellistä kyvyttömyyttään yhtään mihinkään. Oikea vässykkä.
Vierailija kirjoitti:
Projisoi naisiin omaa surkeuttaan ja täydellistä kyvyttömyyttään yhtään mihinkään. Oikea vässykkä.
Laita linkki. Mua kiinnostaa, vaikka olenkin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Suomalaisia naisia en pidä minään. Thaimaalaiset naiset ovat paljon parempia.
Oliko äitisi thaimaalainen?
Koska hän haluaa loukata naisia ja arvelee, että täällä heitä on. Sitä ei tajua, että naiset kyllä tietävät, mitä ovat, eivätkä perusta lainkaan hänen epätoivoisesta rääkymisestään.
Se on yritystä saada kontaktia naisiin edes näin, kun muuten ei saa. Siis naisen kaipuu ja epäonnistumiset.
Ei varmaan kukaan oikeassa elämässä jaksa kuunnella, siispä nettiin.
Ei tämä ole mikään naisten foorumi, jonne miehet ”tulevat” vierailulle ja naiset sen jälkeen punnitsevat heidän sanomistensa oikeutusra. Tämä on Aihe Vapaa, täällä puhutaan sukupuolesta riippumatta, mistä tahansa ja ollaan eri mieltä asioista, deal with it.
Erikoisia kommentteja tässä ketjussa. Miksi ette kyseenalaista aidosti itseänne, jos kuulette kritiikkiä? Sen sijaan kaikki vastalauseet menevät kuin vesi hanhen selästä ja se mielipiteen sanoja haukutaan. Miksi?
T. Nainen itsekin, mutta tiedän, että osa oman sukupuoleni edustajista on aivan kamalia ja sympatiani ovat miesten puolella
Miksi kolmevuotias uhkailee äitiä kotoa karkaamisella.
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä ole mikään naisten foorumi, jonne miehet ”tulevat” vierailulle ja naiset sen jälkeen punnitsevat heidän sanomistensa oikeutusra. Tämä on Aihe Vapaa, täällä puhutaan sukupuolesta riippumatta, mistä tahansa ja ollaan eri mieltä asioista, deal with it.
Tämä on totta. Aamen.
Tämä mies on nyt väärässä maassa. Juuri viikonloppuna perustettiin ihan uusi hallinto erääseen Aasian valtioon. Sinne vaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kolmevuotias uhkailee äitiä kotoa karkaamisella.
Mä ymmärrän aivan täysin noita kriittisiä miehiä. Suomalaisessa kulttuurissa on paljon mätää, tosin miehetkin edesauttavat samaa asiaa (esim. irtosuhteet, runsas alkoholin käyttö sekä laiskuuden ja ylipainon ihannointi ym.). Olen itse nainen, mutta ärsyttää monikin asia täällä.
Varmaan joku kellarissa asuva moniongelmainen inseli
Epätoivoinen mies, josta yksikään nainen ei ole koskaan ollut kiinnostunut.
En tosiaan tiedä minäkään, ehkä haluaa näin kuuluttaa maailmalle ettei tule koskaan olemaan yhdenkään vauvan isä?
Miespuolinen huomiohuåra. Henkisesti vajaa.
Onko seuraava aloituksesi:
Miksi joku naissukupuolinen tulee kertomaan tänne, ettei pidä miehiä minään?
Ainiin ei voi..
Trollaa