Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku miespuolinen tulee tänne kertoakseen ettei pidä naisia minään?

Vierailija
19.08.2021 |

Siinähän on aloituksen sisältö ristiriidassa olemassaolonsa kanssa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoisia kommentteja tässä ketjussa. Miksi ette kyseenalaista aidosti itseänne, jos kuulette kritiikkiä? Sen sijaan kaikki vastalauseet menevät kuin vesi hanhen selästä ja se mielipiteen sanoja haukutaan. Miksi?

T. Nainen itsekin, mutta tiedän, että osa oman sukupuoleni edustajista on aivan kamalia ja sympatiani ovat miesten puolella

Pickmepickmepickme. Toivottavasti tulet valituksi!

Vierailija
22/34 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epätoivoinen mies, josta yksikään nainen ei ole koskaan ollut kiinnostunut.

Hänen äitinsä saattaa pitää hänestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun on tasa-arvo ni mitä erikoista naisissa enää on jos ulkonäköä ei lasketa?

Kai minä sit miehänä olen sellanen kuka ei pidä naisia minää muuna ku hyvännäköisinä.

Vierailija
24/34 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä ole mikään naisten foorumi, jonne miehet ”tulevat” vierailulle ja naiset sen jälkeen punnitsevat heidän sanomistensa oikeutusra. Tämä on Aihe Vapaa, täällä puhutaan sukupuolesta riippumatta, mistä tahansa ja ollaan eri mieltä asioista, deal with it.

Kyllä kyllä. Juuri tästä syystä palstalle kirjoittavia nimitetään mammoiksi.

Vierailija
25/34 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoisia kommentteja tässä ketjussa. Miksi ette kyseenalaista aidosti itseänne, jos kuulette kritiikkiä? Sen sijaan kaikki vastalauseet menevät kuin vesi hanhen selästä ja se mielipiteen sanoja haukutaan. Miksi?

T. Nainen itsekin, mutta tiedän, että osa oman sukupuoleni edustajista on aivan kamalia ja sympatiani ovat miesten puolella

Uskonpa, että et ole nainen vaan tuo naisia vihaava mies. Muuten et symptiseeraisi tai haukkuisi kamalaksi sen enempää miehiä kuin naisiakaan, koska ymmärtäisit että molemmissa sukupuolissa on kaikenlaisia yksilöitä.

Vierailija
26/34 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epätoivoinen mies, josta yksikään nainen ei ole koskaan ollut kiinnostunut.

Hänen äitinsä saattaa pitää hänestä.

Ei pidä. Tai siis uskon, että tää on sama tyyppi joka on avautunut äitinsä käytöksestä. Siinä on hänen mukaansa syy hänen naisvihaansa - kostaa äitinsä tekoja kaikille suomalaisille naisille.

Vierailija
27/34 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Suomalaisia naisia en pidä minään. Thaimaalaiset naiset ovat paljon parempia.

Mitä hyötyä on siitä, että kertoo suomalaisille naisille, ettei pidä heitä minään?? Naiset tuskin välittävät. tai muuttuvat. Sama kuin sanoisi ihmiselle, että oletpa ruma. Hyöty on olematon. Ei kohde sanomisesta kauniimmaksi muutu. 

Vierailija
28/34 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt aloitusta, mutta palstan miekkoset ovat naikkosia, jos siitä lähdetään liikkeelle ihan ensalkuun.

Vierailija
29/34 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun on tasa-arvo ni mitä erikoista naisissa enää on jos ulkonäköä ei lasketa?

Kai minä sit miehänä olen sellanen kuka ei pidä naisia minää muuna ku hyvännäköisinä.

Ei naisissa tarvitse olla mitään erikoista, eikä heissä olekaan. He ovat aivan tavallisia ihmisiä vikoineen ja hyvine puolineen. Kummallinen ajatus, että juuri naisissa pitäisi olla jotain ihmeellistä. 

Vierailija
30/34 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kyseenalaistan itseäni heti, kun minua kritisoidaan aiheesta. Eli jostain hyvästä syystä ja jostain, mikä on totta. 

Vierailija
31/34 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naisissa tarvitse olla mitään erikoista, eikä heissä olekaan. He ovat aivan tavallisia ihmisiä vikoineen ja hyvine puolineen. Kummallinen ajatus, että juuri naisissa pitäisi olla jotain ihmeellistä. 

Niin en minä pidäkkää naisia ihmeellisinä tai erikoisina, ne on samanlaisia immeisiä kuin me miehetkin paitsi että ne näyttää hyviltä.

Vierailija
32/34 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi ihmeessä pitäisi olla jotain erikoista, että naisella on olemassaoloonsa oikeutus? 

Uskaltaisin väittää, että sinunkin elämääsi on aika moni nainen myötävaikuttanut. Äitisi, opettajasi, työkaverisi tai ehkä työnantajasi, kaupan myyjä, kelan virkailija, sairaanhoitaja, ravintolan kokki tai tarjoilija jne. Ihan normaaleja ihmisiä ja osa yhteiskuntaa, niin kuin miehetkin. Miksi kukaan tarvitsisi sinulta jotain erillistä hyväksyntää? 

Vierailija
33/34 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi ihmeessä pitäisi olla jotain erikoista, että naisella on olemassaoloonsa oikeutus? 

Uskaltaisin väittää, että sinunkin elämääsi on aika moni nainen myötävaikuttanut. Äitisi, opettajasi, työkaverisi tai ehkä työnantajasi, kaupan myyjä, kelan virkailija, sairaanhoitaja, ravintolan kokki tai tarjoilija jne. Ihan normaaleja ihmisiä ja osa yhteiskuntaa, niin kuin miehetkin. Miksi kukaan tarvitsisi sinulta jotain erillistä hyväksyntää? 

No onhan naisessa aina jotain erikoista kuten tisuttimet ja peppu... sekä joillakin on vielä kauniit kasvot sekä kaunis kroppa.... 

Siis mitä erikoista on pepussa? Eikö ihan jokaisella ihmisellä ole peppu? Pitäisikö siitä saada joku palkinto, että on syntynyt pepun kanssa? 

Vierailija
34/34 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan naisessa aina jotain erikoista kuten tisuttimet ja peppu... sekä joillakin on vielä kauniit kasvot sekä kaunis kroppa.... 

Siis mitä erikoista on pepussa? Eikö ihan jokaisella ihmisellä ole peppu? Pitäisikö siitä saada joku palkinto, että on syntynyt pepun kanssa? 

Oletko aseksuaali? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi