Arvostele muffinssini!
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 15:44"]Vain kannabutter taikinasta puuttuu =)
Muuten täydellinen.
[/quote]
Mitä on kannabutter
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 16:41"]
Kaunis kuin kakka.
-Mies 29v-
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 15:10"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 15:08"]Uskaltaako tuota linkkiä edes avata? Ties mikä muffinssi sieltä rävähtää näytölle... :D [/quote] Haha :DD Hitto, ois pitänyt ajatella vähän otsikointia.....no, kyse on siis ihan syötävästä suklaamuffinssista, ei mistään hämärästä :D Ap
[/quote] Saitko kuvasta jotain pisteita? Mulle ainakin ravahti vaikka mita mainoksia ja nyt saa pelata muita seuraamuksia. Thank you very little.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 19:16"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 15:10"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 15:08"]Uskaltaako tuota linkkiä edes avata? Ties mikä muffinssi sieltä rävähtää näytölle... :D [/quote] Haha :DD Hitto, ois pitänyt ajatella vähän otsikointia.....no, kyse on siis ihan syötävästä suklaamuffinssista, ei mistään hämärästä :D Ap
[/quote] Saitko kuvasta jotain pisteita? Mulle ainakin ravahti vaikka mita mainoksia ja nyt saa pelata muita seuraamuksia. Thank you very little.
[/quote]
Pisteitä? Eihän aijjaaseen ladatuista kuvista mitään pisteitä kukaan saa
Paljon makso teidän lidlissä? Kun näen noita aina kun menen sen paistopisteen ohi mutten jaksa ostaa. Onko hyvää?
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 14:34"]Paljon makso teidän lidlissä? Kun näen noita aina kun menen sen paistopisteen ohi mutten jaksa ostaa. Onko hyvää?
[/quote]
Itse tein kinuskikissan daim-muffinssiohjeella käyttäen taloussuklaata ja jättämällä kokonaiset suklaapalat muffinssin sisältä pois. Yhdennäköisyys on kyllä aika huikea niiden lidlin herkkujen kanssa :D Lidlin muffinssien maku on kyklä erilainen.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 14:34"]Paljon makso teidän lidlissä? Kun näen noita aina kun menen sen paistopisteen ohi mutten jaksa ostaa. Onko hyvää?
[/quote]
Itse tein kinuskikissan daim-muffinssiohjeella käyttäen taloussuklaata ja jättämällä kokonaiset suklaapalat muffinssin sisältä pois. Yhdennäköisyys on kyllä aika huikea niiden lidlin herkkujen kanssa :D Lidlin muffinssien maku on kyklä erilainen.
[/quote]
Kyklä....*kyllä ^^;
Oho, vähä hyvin teit! Ihan ku joku kaupan muffinisi, nam nam nauti, varmaan aika hyvää! T: 4
Näyttää hyvältä! Taikinaa olisi ehkä voinut laittaa enemmän vuokaan, niin olisi tullut vielä korkeampi.
Paistoaika?