Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyisittekö seurustella oikein introvertin miehen kanssa?

n8327
19.08.2021 |

Olen 38v ja kipuilen koko ajan minkälainen mies minulle sopisi. Minulla on elämänkokemusta ainakin kolmen elämän verran (mm. molemmat vanhemmat kuolleet) ja parhaat keskustelut käyn suurinpiirtein kuusikymppisten kanssa. Haluanko seurustella 60v miehen kanssa? No en. :D

Joten nyt yritän seurustella triatlonia treenaavan 42v yliopiston proffan kanssa. Olen itsekin outo, ettei ole varaa valittaa, mutta olen sentään ulospäinsuuntautunut. Ollaan viiden tunnin päässä toisistamme ja kaikki kommunikaatio pitäisi hoitaaa kirjallisesti. Puhelut ja videot eivät ota onnistuakseen. Itse en osaa olla mykkänä montaa viikkoa putkeen. Tarvitsen "lihaa leivän päälle". Nyt on läheisyyskin alkanut vastapuolta ahdistamaan - seksiäkään ei saa! En tiedän pystynkö olla tämän suhteen mies.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittävän introvertti mies asuu melkein kaapissa tai omassa huoneessa, ja tulee joskus sieltä ulos. Oletko varma ettei tuolla miehellä ole avovaimo ja siksi välttelee, pitäisikö sinun ottaa selvää asiasta salaa.

Hehee oot hauska. ^^ 

Vierailija
42/45 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me introverttimiehetkin voidaan naista nähdä ja panna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois olla vaikeaa kun itse olen todella introvertti ja vielä vihaan sosiaalisia tilanteita. Mies hoitaa meillä puhelimitse hoidettavat asiat, minä ne mitä voi hoitaa sähköpostilla tai muuten netissä. Mies hoitaa kasvokkaiset asiat, minä muut. Pulassa olisin jos kumppani olisi samanlainen kuin minä

Vierailija
44/45 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vois olla vaikeaa kun itse olen todella introvertti ja vielä vihaan sosiaalisia tilanteita. Mies hoitaa meillä puhelimitse hoidettavat asiat, minä ne mitä voi hoitaa sähköpostilla tai muuten netissä. Mies hoitaa kasvokkaiset asiat, minä muut. Pulassa olisin jos kumppani olisi samanlainen kuin minä

Eihän se arjessa niin kamalan hankalaa ole varsinkin jos on selkeet roolit. Mut tälleen etäsuhteessa hieman haasteellista!

Vierailija
45/45 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me introverttimiehetkin voidaan naista nähdä ja panna.

Stressi on kyllä tehokas halujen tappaja- tiedän itsestäni ainakin. Kun teen freelancerina ja hänellä taas lukukausi uudessa opinahjossa alkanut niin mulla enemmän aikaa palloteltavana ku hänellä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi