Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nauttiva nainen

Vierailija
19.08.2021 |

Uusi ihana mies, jonka parhaat ominaisuudet on se että hän on taitava kommunikoimaan ja näyttää kaikin tavoin, että haluaa olla mulle ihana. Hän on myös taitava rakastaja, vahvat sormet ja upee iso k*rpä. Nyt vaan liitelen päivät haaveissa ja ootan seuravaa kertaa kun nähdään. Muita haaveilijoita?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapa onkin oma sellainen, ei tarvii enää haaveilla. Joka päivä on ihanaa yhä vaan.

Vierailija
2/8 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten iso kalu hänellä on? Liian iso ei tuota enää nautintoa vaan vain kipua. Ehkä 15-20 cm on hyvä, eikä sekään saa olla liian paksu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihana mies myös. Hemmetin taitava käsistään ja suustaan ja muutenkin aivan ihana. Monta miestä ja parisuhdetta olen käynyt läpi. Tämä on ensimmäinen, jossa oikeasti haaveilen omasta rakkaastani ja juuri niistä asioista, joita hän osaa tehdä.

Kommunikaatio muutenkin aivan täydellistä. Ja syli aina avoin minulle. Ei pelkoa pettämisestä, pelkkää rakkautta.

Vierailija
4/8 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten iso kalu hänellä on? Liian iso ei tuota enää nautintoa vaan vain kipua. Ehkä 15-20 cm on hyvä, eikä sekään saa olla liian paksu.

Mielenkiintoinen kommentti. Minulla on vaimolle iso ja se on tuottanut vaimolle molempia, nautintoa ja kipua. Vaimo on näyttänyt haluavan molempia, ihan riippuen millä tuulella ollut. Myönsi kun äskettäin kysyin, että oliko nuorempanakin tehnyt kipeää. Tiesin tuon jo ennestään, mutta halusin varmuuden omille havainnoille.

Vierailija
5/8 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveena suuri ky..pä sisällä, saisin orgasmin samantien.

Vierailija
6/8 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanilta miehiltä. Milloinkohan mua vastaan tulee yksi...

Vierailija
7/8 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihanilta miehiltä. Milloinkohan mua vastaan tulee yksi...

Kaappaan sut sitten syliin..

Vierailija
8/8 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15-20cm on kyllä aika pitkä :D

Omaan makuun paras olisi pituudeltaan noin 13-16cm ja sellainen lenkkimakkaran paksuinen tai vähän ohuempi, eli paksu penis.

Sellainen perus grillimakkaran kokoinenkin on oikein hyvä.

Ylimääräisellä pituudella ei tee mitään, siitä on ainoastaan harmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi