Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kokenut jotakin todella selittämätöntä

Vierailija
13.09.2014 |

Siitä on jo aikaa kun koin jotain todella yliluonnollista. Olin kotona ja oli ihan tavallinen päivä. Yhtäkkiä tunsin kun jokin henki meni lävitseni ja riepotteli minua joka suuntaan. En pystynyt hallitsemaan itseäni, jokin voima ravisteli minua kuin räsynukkea.

Näin itseni peilistä samaan aikaan kädet, jalat ja pää ravistelivat ilman omaa tahtoani. Silmät lasittuivat paikoilleen ja tuntui kuin jokin muu hallitsi kehoani. Tilanne kesti hetken aikaan, ja loppuin kun seinään. Heti tämän jälkeen sain taas oman ruumiini hallintaa.

Sen jälkeen olo oli hämmentävä samalla pelokas ja jäin ihmettelemään mitä juuri äsken minulle tapahtui. Tunsin olevani riivattu.

Vielä tänäkin päivänä mietin mitä tuo tarkoitti ja olen yrittänyt selittää tilanetta parhaalle ystävälleni. Muille en ole edes koittanut selittää, sillä saisin varmasti jonkin hullun leiman otsaan. Onko muille tapahtunut mitää vastaavaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait jonkun epileptisen kohtauksen. Ne voi muuttaa myös tajunnantilaa.

Vierailija
2/8 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epilepsia? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole epilepsiaa, eikä muitakaan sairauksia. Ap

Vierailija
4/8 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se oli joku tuttusi ?

Vierailija
5/8 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epileptisen kohtauksen voi saada, vaikkei varsinaista epilepsiaa olisikaan. Jopa yllättävän yleistä.

Vierailija
6/8 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 00:48"]

Ei ole epilepsiaa, eikä muitakaan sairauksia. Ap

[/quote]

No mistä sinä sen muka tiedät? Sun mielestä on siis todennäköisempää, että joku henki riepotteli sua, kuin että sait jonkun psykiatrisperäisen, tai epileptisen kohtauksen?

Itse olisin kyllä huolissani itsestäni ja omasta terveydestäni, kuin kertoilisin täällä kokemuksistani. Varaa aika lääkäriin, toivottavasti saat apua, ehkä aivojen magneettikuvauksen jos lekuri sinua haastateltuaan katsoo sen tarpeelliseksi.

Et parane pakuriteellä, etkä enkeleillä.

Vierailija
7/8 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet, ap. 

Vierailija
8/8 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epilepsiaa, selvästi. Lääkäriin heti ma:na!