Ehdota 40-vuotisjuhlien teemaa, joka sinun mielestäsi olisi mukava
Suunnittelen 40v. kemuja ja olisi kiva kehitellä jokin teema. Ehdota, mikä sinusta olisi kiva ja mikä on toiminut!
Kommentit (19)
Vaippajuhlat, jossa kaikki pukeutuu vaippoihin ja juovat tuttipullosta. Ruuaksi tietty vauvanruokia.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 13:31"]
Juhlat siis jossain muualla kuin kotona.
Ap.
[/quote]
Mikä kaupunki?
Juhlat siis jossain muualla kuin kotona.
Ap.
[/quote]
Mikä kaupunki?
[/quote]
Helsinki (pk-seutu) tai Turkukin käy. Tai joku muu, jos tulee oikein hyvä idea vastaan!
Ap.
70-luvun bileet joko psykodeeliset hippihenkiset taikka räväkällä disco-teemalla. Molempiin helppo keksiä pukeutuminen ja järjestää sopivaa musiikkia. Paikan ei tarvitse olla kummoinenkaan, pääasiassa hyvä fiilinki ja svengi :)
70-luvun pukeutuminen on ajatuksena hyvä, koska nyt 40 v. on syntynyt silloin. Lisäksi se on suht helppo vieraille, myös sellaisille, jotka eivät kauheasti pidä naamiaishenkisistä juhlista. Olen joskus ollut sellaisissa.
Kasari diskomeininki olisi hauskaa! Olen tosin 6 v vanhempi kuin sinä. Sinistä enkeliä ja ampiaisia drinkeiksi, Duran Duran ja Wham musaksi ja hyvää naposteltavaa.
Mä järkkäisin bileet ABBA-teemalla. Niilläkin tuli 40 vuotta täyteen. Pukeutuminen ja musiikki... olis ihanat mun mielestä!
Kuulin tuttavien järkänneen transu-bileet, miehet siis pukeutuivat naisiksi ja päinvastoin. Oli kuulemma ollut jättimenestys. Järkkään vielä joskus itsekin sellaiset!
70-luku ei minusta toimi nelikymppiselle, koska hän on ollut ihan vauva/pikkulapsi silloin. Kasarimeininki sen sijaan tuo nelikymppisille nuoruusmuistot mieleen ja saattaa saada kivemman tunnelman bileisiin. Jos nyt haluaa jonkun aikakauden teemabileitä ylipäätään pitää.
Teemabileistä: järkkää bileet jonkun sankarin nuoruusvuosina suositun telkkarisarjan mukaan! Mitä silloin meni? Oliko vielä Dallas-aikaa vai alkoiko jo olla jotain muuta sarjaa?
Risteily (sightseeing)Helsingin, Espoon edustalla.