Olen Tuksun uusi akka. Kysyttävää?
Ei ole minulla pientä lasta kotona, mutta kunnianloukkausilmoituksen tein itseeni kohdistuvasta kunnianloukkauksesta sen jälkeen kun eräs nainen kertoi minulle ja myös blogissaan, että serkulleen on syntynyt vauva. en tunne tuon naisen serkun lasta enkä itse ole pienen lapsen äiti, mutta ilmoituksen tein koska haluan saada tuon naisen eroon lapsista keinolla millä hyvänsä. Minulla on muuten kohta Tuksu eli Johanna Tukiainen henkilökohtainen avustajani. Hain Tuksua kotikuntani vammaispalvelutoimistosta avustajaksi. Tuksu tulee minun kanssa uskollisesti mukaan luottamustoimi-iltoihini ja Tuksun mielipidettä kun tuosta kunnianloukkausjutusta kysyin niin Tuksukin sanoi että teit muuten Akka ihan oikein sille naiselle. Minun uusi lempinimeni on Akka ja Tuksu on sen minulle antanur. Olen Tuksun uusi Akka. Vuonna 2008 puoluetoveri oli Tuksun uusi ukko mutta minäpä olen Tuksun uusi akka.
Kommentit (37)
Kun oli kerran samassa ryhmässä kun minä ja varasti shown ja sai kaikkien huomiot puolelleen ja minä jäin hänen varjoonsa. En päässyt eduskuntaankaan kun hän varasti shown. No, sitten tuli joittenkin vuosien päästä asiakkaaksi työpaikalleni ja läheinen työkaveri kehui häntä ja puhui hänestä hyvää mutta joskus oli närkästynyt hänen konnankoukkuihinsa. Eli taas sama ihminen varasti shown ja minä jäin näppejäni nuolemaan. Tämän takia en edelleenkään päässyt eduskuntaan kun niihin piireihin pääsee aina sama tyyppi varastamaan shown, missä ikinä olenkaan. Toinen syy oli, että haluan pitää hänet erossa lapsista. Käsi joka kehtoa keinuttaa on käsi joka maailmaa hallitsee enkä minä anna hulluille valtaa koska se on shown varastamista minulta pitkäjänteisemmässä merkityksessä. jos se lasten seurassa on, lapsetkin jo alkaa sitä arvostaa enemmän kuin minua ja minä jään tulevankin sukupolven silmissä hänen varjoonsa kun hän jo lastenkin keskuudessa loistaa erinomaisuudellaan ja varastaa shown.
Vai niin. Aika kiero olet. Nyt olisi siis Tuksulle töitä. Vihelletäänpäs nyt Tuksu paikalle: TUKSU, on uuden tekstiviestikohun aika! Nyt Tuksu viestejä laittamaan uudelle kohteelle joka löytyy idästä ja on nainen. Aloitetaan uusi tekstiviestikohu, sellainen mikä Ilkka Kanervan kanssa oli 2008. Tuksu, hommiin ja heti! kiitos!
Joo, kiva kun järjestit Tuksun hommiin. Tuksu, minä rakastan sinua. Laitapa nyt pusipusi viestejä ja hanihaniviestejä Asille, Asi on rakastunut sinuun.
t. ap eli Asi, Tuksun uusi salarakas
Okei. Tuksu laittaa sulle kohta viestejä, älä hätäile. Kyllä Tuksu homman hoitaa.
Maltatko odottaa jos Tuksu ei tänään ehdi niin huomenna laittas sulle ensimmäisen viestinsä?
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 16:46"]
Oletko tullalillaillut, ap?
[/quote]
Kyllä. Minulla vanhalla, lihavalla 50-vuotiaalla naisella on uusi pehmolelukissa jolle annoin nimeksi Tullalilla ja sitä kuletan mukanani ja se on minun unilelu.
Enkä malta odottaa Tuksulta viestiä. TUKSU LAITA MULLE VIESTI HETI!!!!!
Minkä takia joku naapurikunnan asukas olisi sulle joku kilpailija?
Se on siksi minulle kilpailija koska hän on syrjäytynyt ja hän kun varastaa shown niin hänen elämä ja käytös ja toiminta saa ihmiset ajattelemaan ihan muita arvoja kuin kokoomuksen arvoja ja silloin puolueemme vanha kantapeikko joka on mies, pääsee kyllä eduskuntaan, mutta minä jään näppejäni nuolemaan koska se syrjäytynyt naapurikunnan asukki käytöksellään saa ihmisten ajatukset pois kannattamistani arvoista ja silloin minä jään ilman niitä ääniä joitten avulla olisin jo päässyt eduskuntaan ja olen jo pitkään koettanut estää sitä ihmistä likaamasta vaalityötäni mutta en ole onnistunut siinä.
No olet aikamoinen moukka. TUKSU, MISSÄ VIIVYT!!!! Tuksu, tule heti tekemään tuolle tyypille honey trap.
TUKSU TUKSU TUKSU TUKSU!!!! TUKSU EDUSKUNTAAN TUKSU EDUSKUNTAAN TUKSU EDUSKUNTAAN TUKSU EDUSKUNTAAN. Tuksu eduskuntaan niin loppuu poliittiset ajojahdit. Tuksu eduskuntaan tai jos tuo joka kokee että häneltä on varastettu shown, sattuu eduskuntaan pääsemään niin Tuksu voisi alkaa hänen eduskunta-avustajaksi. Johanna Tukiainen jos luet tätä niin seuraa vähän onko joku punapäinen nainen pyrkimässä kokoomuksen listoilta eduskuntaan Savo-Karjalassa. Jos on, niin tarjoudu hänelle eduskunta-avustajaksi niin saat julkisuutta itsellesikin ja kenties joskus sinäkin eduskuntapaikan. Voit myös aloittaa hänelle laittamaan hanitus-tekstiviestejä kuten laitoit myös Ilkka Kanervalle. Tuo nainen on sinun uusi hani ja ile oli sinun entinen hanisi. Laitapa uudelle hanille viestiä.
Tätä siis tapahtuu oikeastikin mainitsemassani paikassa: poliitikko ajojahtaa työkyvyttömyyseläkeläistä nuorta naista koska kokee nuoren naisen kilpailijakseen ja koska kokee jäävänsä tuon nuoren naisen varjoon. Tuo nuori nainen kuulemma varastaa shown ja kääntää ihmisten ajatukset hänestä jonnekin muualle, pois puolueen arvoista. Epärehellistä toimintaa ja jos havaitsette sellaista niin älkää kyseistä henkilöä enää äänestäkö, hän yrittää saada itselleen epärehellisin keinoin mainetta ja kunniaa ja hänellä ajojahti päällä.
Öööö tuota joo, niin tapahtuu...MUTTA MITÄ HITTOA??!!! Minun asiaako täällä NÄIN LEVITELLÄÄN!!!!??? EIKÄ! APUA!!!! Johanna Tukiainen, heti apuun, täällä 50v ikäinen wc-vammainen nainen kutsuu sinua.
Joo. Kyllä mulle tuli. kakka on housussa mutta Tuksua ei näy. se on sitten itse koetettava ne kakat pyllystä pestä. ei voi mitään.
LOPETA SE POLIITTINEN AJOJAHTI. Onko selvä?
Olitpa sinä sitten tuossa tarkoitettu henkilö oikeasti tai et, niin joka oikeasti on juuri se henkilö, tulkoon tänne selittämään että MIKSI ajojahtaa toista ihmistä? Ja oliko pakko sekoittaa taas toisen ihmisen mielenterveys kun vuosi sitten lupasit että ET mitään sellaisia rukosjuttuja tästä edes tee!!!! Nytkö rikoit lupauksesi? Onko syynä se kun serkulleni syntyi vauva vai onko syynä se kun luulet että minä varastan shown ja minuakin syytät kun et päässyt eduskuntaan? Olipa syy mikä vaan niin selitä se asia täällä HETI!!!!!
Minkäs takia sitä kunnianloukkaussyytteen oot naapurikunnan asukkaasta väsännyt?