80-luvun nuoret mitä muita discobiisejä kuin
esim. ABC Look of love, Comoon Eileen ja Madonnan biisit?? Sitten oli se Boy George ja mitä muuta...
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 22:47"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 22:39"]Frankiie goes to Hollywood Relax etä., Wham, A-Ha TaKe on me, Foreigner I want to know what love is ( nostalginen nojailubiisi......:-). ) Rick Astley Never gonna hivelee YouTube up T'Pau China in your hand, PET shop boys It's a sin, West end girls ... Mitäs vielä plumpsahtaa mieleen kultaisesta nuoruudesta ja Circus carnevalin, Raatikellarin ja Rentukan diskoilloista... Phil Collins, Blondie Atomic ja Call me, Barbra Streisand Woman in love, Kajagoogoo Too shy.... Paul Young".... Ei nyt pitää huilata [/quote] Anteeksi, mutta... "Never gonna hivelee Youtube up" sai juuri päivän parhaan autocorrect-palkinnon! :D :D
[/quote]
No todellakin! Pari kertaa oli ensin pakko tavata sitä ja sitten purskahtaa nauruun =D
Istuin 80-luvun puolivälissä usein linja-autoaseman baarissa odottelemassa bussia. Jukeboksissa soi usein sama kappale. Tykkäsin siitä tosi paljon. Harmi vain, että olen tyystin unohtanut mikä se voisi olla. Jotain samalaista kuin Bananaraman Venus. Olisiko kellään ehdotuksia 80-luvun jukeboksi hiteistä?
Popeda mm. Sukset, Christina
Def Leppard
Beastie Boys
Bonnie Tyler
Cindy Lauper
Kylie Minogue
Joan Jett - I hate myself for loving you
Michael Jackson - Bad ja Thriller
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 00:50"]
Istuin 80-luvun puolivälissä usein linja-autoaseman baarissa odottelemassa bussia. Jukeboksissa soi usein sama kappale. Tykkäsin siitä tosi paljon. Harmi vain, että olen tyystin unohtanut mikä se voisi olla. Jotain samalaista kuin Bananaraman Venus. Olisiko kellään ehdotuksia 80-luvun jukeboksi hiteistä?
[/quote]
Belinda Carlisle Heaven is a place on earth
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 00:50"]Istuin 80-luvun puolivälissä usein linja-autoaseman baarissa odottelemassa bussia. Jukeboksissa soi usein sama kappale. Tykkäsin siitä tosi paljon. Harmi vain, että olen tyystin unohtanut mikä se voisi olla. Jotain samalaista kuin Bananaraman Venus. Olisiko kellään ehdotuksia 80-luvun jukeboksi hiteistä?
[/quote]
Oliko se sitten jo täälläkin mainittu Sandran 'Maria Magdalena'?
The Belle Stars-Sign of the times
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:05"]
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 00:50"]Istuin 80-luvun puolivälissä usein linja-autoaseman baarissa odottelemassa bussia. Jukeboksissa soi usein sama kappale. Tykkäsin siitä tosi paljon. Harmi vain, että olen tyystin unohtanut mikä se voisi olla. Jotain samalaista kuin Bananaraman Venus. Olisiko kellään ehdotuksia 80-luvun jukeboksi hiteistä? [/quote] Oliko se sitten jo täälläkin mainittu Sandran 'Maria Magdalena'?
[/quote]
Kiitos ehdotuksesta. Ei se varmaan Maria Magdalena ollut. Muistan sen kyllä hyvin.
Frankie Goes To Hollywood - The power of love!!!!!!