Pikkupaljastuksia salarakkaastanne?
Edellinen poistettiin mutta syksyn pimeinä jokainen kai hieman kaipaa säpinää?:)
Kommentit (55)
Lihaksikas, pienen pojan isä, Turku .
Opetan musiikkiopistossa, aikuinen miesoppilaani on sr:ni.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 21:57"]
Urheilija, pitkät hiukset, hevari, pitkä ja osaa soittaa kitaraa, oli joskus bändissä :3
[/quote]Mitä urheilulajia harrastaa. Mistäpäin?
[/quote]
Uinti, ja Pirkanmaalta. Ei petetä ketään, kummatkin vapaita eikä kummallakaan mtn sutinaa kenenkään muun suuntaan, mutta en halua tuoda suhdetta vielä julkisuuteen. Ehkä sitten, kun parin kuukauden päästä muutetaan yhteen :)
Komea pitkä mies. Ei kyllä itse tiedä että on mun salarakas :)
Kakkoseen (ei ollut paljastus salarakkaastani)
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 06:25"]
Opetan musiikkiopistossa, aikuinen miesoppilaani on sr:ni.
[/quote]
Musiikkiopistot on tunnesti aika perverssejä paikkoja seksuaalisuhteiden osalta, joten hyvä että mainitsit että aikuinen on kyseessä.
Kirjoitti juuri että on yksin aamuvuorossa töissä
On perheellinen lääkäri eräästä pohjois-suomalaisesta melko suuresta kaupungista. Näemme "satunnaisissa" merkeissä pari kertaa kuussa.
Kuuskymppinen talousjohtaja, viikkohelsinkiläinen, todellakin entinen salarakas ja ajauduin tilanteeseen tietämättäni. Oli silloin paljon nuorempi kuin nyt. Täysi sika.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 08:52"]
Komea pitkä mies. Ei kyllä itse tiedä että on mun salarakas :)
[/quote]
Mikä siis on tilanteesi? Oletko itse varattu? Älä huijaa vapaata miestä suhteeseen kanssasi. Olisi todella törkeää.
Pitkä, miehekäs, komea, lihaksikas, yrittäjä, lähti aamulla metsälle..
Ja on mun entinen salarakas, nykyään aviomies <3
Varattua vartijaa paneksin silloin tällöin Jyväskylässä. Sori vaan Milla. :D