Milloin jääh eläkkeelle?
Multa kysytään työkavereitten taholta. Olen vasta 57 ja he tietää sen.
Eli näemmä toivotaan kovasti lähtöäni, kun ihan noin suoraankin kehdataan tulla kysymään.
Minulla ei ole aikomusta eikä varaa. Onkohan pakko vaihtaa työpaikkaa? . On paska maku., Vai jäisikö ihan tahallaan, eläkkeeseen on kuitenkin lähes 10 vuotta.
Ja hitto, en kyllä työkavereitten toivomuksesta jää kituuttamaan työttömäksimitä tekisit minuna??
Kommentit (13)
Mitloin itse meinaat irtisanoutua, kysäisisin
Onko teillä tulossa yt:t vai miksi ovat tuollaisia?!
Mä jäin 49-vuotiaana. Suosittelen. Ehtii vielä yhtä ja toista, esim hankkia uuden puolison ja elämän.
Jaa-a. Vaikea sanoa tässä vaiheessa elämää.
N25
Koska työpaikan vaihto tuossa iässä ei ole mikään itsestäänselvyys, jäisin nykyiseen työhön ja kysyisin jokaiselta utelijalta vasta kysymyksen: "Milloin menet hakemaan apua mt-ongelmiisi".
Vierailija kirjoitti:
Mä jäin 49-vuotiaana. Suosittelen. Ehtii vielä yhtä ja toista, esim hankkia uuden puolison ja elämän.
Miksi? Töistähän tässä oltiin eläkkeelle jäämässä eikä parisuhteesta.
Vastaa että työnteko jatkuu lakisääteiseen eläkeikään asti. Sitten laitat kulutuksen minimiin ja alat säästää minkä voit sillä eläkkeellä tulosi putoavat.
Ei niitä työpaikkoja tuosta vain vaihdeta enää tuon ikäisenä. Mutta toki kannattaa hakea muualta töitä, jos siltä tuntuu. Älä kuitenkaan irtisanoudu nykyisestä työstäsi ennen kuin olet uuden työsopimuksen allekirjoittanut.
Oon niin kauan kun pystyy olemaan
Anteeksi mitä? Kysyisin. Oletko itse milloin lähdössä pois?
Saattaisin vaihtaa työpaikkaa. Erittäin ikäviä työkavereita sinulla