Pikkupaljastuksia salarakkaastanne?
Edellinen poistettiin mutta syksyn pimeinä jokainen kai hieman kaipaa säpinää?:)
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 21:57"]
Urheilija, pitkät hiukset, hevari, pitkä ja osaa soittaa kitaraa, oli joskus bändissä :3
[/quote]Mitä urheilulajia harrastaa. Mistäpäin?
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 22:39"]Tamperelainen muusikko. Ollaan molemmat ihan vapaita, tai siis keskenämme suhteessa (ei petetä ketään), suhteen salailu johtuu vaan siitä, etten halua ottaa riskiä siitä, että se toisi lapseni (tai minut) jollain tavalla julkisuuteen.
[/quote]
Yläpeukku koska kumpikaan ei petä ketään!
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 22:13"]Kuultava kalju, karsastavat silmät. Foliohattu, soittaa mulle usein nokkahuilulla Titanicin tunnusmusiikkia <3
[/quote]
Jumalauta, onko sulla suhde mun mieheen?!
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 23:16"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 22:13"]Kuultava kalju, karsastavat silmät. Foliohattu, soittaa mulle usein nokkahuilulla Titanicin tunnusmusiikkia <3
[/quote]
Jumalauta, onko sulla suhde mun mieheen?!
[/quote]
Saattaa olla, oon tosi pahoillani. Hänen huilistintaitonsa vaan veivät jalat alta. Kertoili joskus, että olivat häissänne soittaneet 50 miehen voimin Shakiraa sinulle. Ennen kuin hänen tunteensa laimenivat.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 23:37"]
Tatuointeja, lapsi, Huittisista.
[/quote]
Sulla lapsi salarakkaana? Ilmiannanko sut?
Miksi kaltaisiasi ihmisiä täytyy olla? Hänellä on lapsi, äläkä jaksa vääntää tästä että salarakkaasi on lapsi jolla on lapsi. Huoh.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 22:45"]
Onko jollain oikeasti salarakas? Eikö se ole elokuvaa
[/quote]
Voi kuule, millä aikakaudella/missä todellisuudessa elät?
Korkeassa asemassa olleella virkamiesukillani oli jo 70-luvulla nuoria salarakkaita.
Lyhyt, kalju, turvallisuus-alalla
^annoin vahingossa alapeukun sori !
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 01:59"]
^annoin vahingossa alapeukun sori !
[/quote]Saat peukkusi takaisin. Anna nyt yläpeukku.
Hairahdin tuon meidän nukkumatin kanssa. Charmantti mies ja kiihkeä. Vähän nolottaa, caset täytyy silti hoitaa.
Kaljupää, omaa tatuoinnin. Asuu Espoossa ja ajelee Audi A4..