Homon kanssa kumppanivanhemmaksi? Vai lapsi itsellisesti?
Olen hetero nainen, jolla alkaa olla hedelmällisyyden viime metrit käsillä. Puolisoa en ole yrityksistä huolimatta löytänyt.
Olen alkanut miettiä lapsen hankintaa yksin.
Toisaalta olen miettinyt, että kyllähän lapsella olisi ihana olla toinenkin vanhempi.
Tämä johti ajatukseen kysyä homotutuilta, josko he olisivat kiinnostuneita lapsen saamisesta elämäänsä toimimalla luovuttajana ja vanhemmuuden voisi sitten sopia etukäteen molempia miellyttävällä tavalla.
Kehtaako tällaista edes kysyä tutuilta homomiehiltä?
Kommentit (10)
Kysy ihmeessä! Jos yhtään vaikuttavat lapsirakkailta, homoista sen kyllä äkkiä näkee!
Monet kaverini haaveilevat lapsesta:)
Joku kaapissa oleva homo, joka haluaisi kulissi-suhteen. Etsivä löytää!
Parhaat päiväsi ovat jo menneet. Hyväksy se. Jos ei saa miestä ja täten lapsia, ei niitä kuulu saada ja silloin se on tarkoittu niin olevaksi.
Säälin ihmisiä jotka pakotetaan syntymään tänne ja kuolemaan.
Etkö osaa yksin nauttia elämästä? Mikä pakko etsiä ja hakea parisuhdetta. Tuntuu oudolta kun ihmisten on ”pakko” löytää kumppani. Johan siitä tulee stressiä ja päänsärkyä. Ja mitä lapseen tulee niin lapsi ei ole mikään yhteiskunnan mittari. Itse tyytyväinen sinkkuna oloon enkä lapsista välitä. Tuntuu että Suomessa pitää olla tietyt asiat että olet kunnon kansalainen. Ihmisiä lokeroidaan täällä.
Nauttisit elämästä ja katso mitä elämä tuo tullessaan ilman stressiä ja etsintää.
Minulla on ystävä, ei Suomessa, joka on toteuttanut ap:n skenaarion. Lapsia on kaksi, ja koko porukka asuu yhdessä isoa omakotitaloa, jossa on isän ja äidin päädyt. Kumpikin sitten tapailee muita miehiä mahdollisuuksien mukaan, mutta mitään pidempiaikaisia suhteita ei ole kyllä syntynyt.
Minuakin kiinnostaa tämä.