Pitäisikö huolestua?
Hei,
Olen 11 vuotiaan tytön äiti. Olen alkanut huolestua tyttöni hyvinvoinnista. Ennen kesää tytölleni ilmestyi kaulalle tod.näköisesti imusolmuke''paukama'' ( yli 3cm kokoinen, ei saatu selville mistä johtui ). Nyt tytölle on alkanut tulla kuumotusta ( ei kuumetta ), vatsaongelmia ( maha löysä, yms. ei ole oksentanut ) ja valittanut päänsärystä. Uskoisin että varmaan pitäis käydä lääkärissä mutta kun ei tiedä onko jotain ihan normaalia mutta se ei nyt siltä ihan kuulosta.
Kommentit (4)
''Mitä tuolla kuumotuksella tarkoitat? Voivat olla ihan toisistaan irrallisia, viattomia asioita, mutta kävisin kyllä lääkärissä mielenrauhan saamisen vuoksi. Tuon ikäisellä päänsäryt ja mahakivut ovat aika yleisiä. Itsellänikin on kaikenlaista epämääräistä vaivaa tuossa iässä.''
/ Tarkoitan siis, että tyttö menee ihan punaiseksi, valittaa outoa kuumaa oloa, mutta kuumetta ei kuitenkaan ole...
No ilman muuta lääkäriin. Miten sitä paukamaa silloin tutkittiin?
Tottakai menette lääkäriin. Ja vaaditte (kurjaa, kun nykyään joutuukaikesta taistelemaan) kunnolliset tutkimukset. Älä äiti anna periksi, vaan lähde asenteella, että nyt selvitetään tämä juttu:)
Mitä tuolla kuumotuksella tarkoitat? Voivat olla ihan toisistaan irrallisia, viattomia asioita, mutta kävisin kyllä lääkärissä mielenrauhan saamisen vuoksi. Tuon ikäisellä päänsäryt ja mahakivut ovat aika yleisiä. Itsellänikin on kaikenlaista epämääräistä vaivaa tuossa iässä.