Lue keskustelun säännöt.
kestääkö itsetuntosi sen, että sinulle nauretaan?
20.09.2014 |
Esimerkki: Unohdat vaikka että koulupäivä alkaakin jo ennemmin kuin muistit. Kaverisi laittaa sinulle viestiä, että kiva nähdä taas yms ja vastaat tähän jotain, että" aai se alkaakin jo huomenna en yhtään muistanut".
Seuraavana päivänä kaverisi kertoo kuinka nauroi sinulle junassa tapahtuneesta
Kommentit (3)
No kyllä tuollasen tapauksen kestäis.. nauraisin itekki kui homepää olisin :D
Jos joku nauraa töissä tekemille virheille ja asioille joihin todella oon silminnähden antanut kaikkeni nii se ei oo enää kivaa. Mut kyl senkin kestää. Ohimenevää, hyvä jos jollai o hauskaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Joo mä oon jopa vahingoniloinen itseäni kohtaan xD
Siis tottakai kestää! Itselleen nauraminenhan on parasta mitä on. Mä en oo koskaan loukkaantunut siitä, että mulle on naurettu ja oon itse aina osannut nauraa mukana.