Mitä teillä syödään tänään illalla?
Meillä on ranskalaisia ja kalapuikkoja, onhan sentään perjantai. :)
Kommentit (14)
Söin jo puolikkaan grillatusta kanankoivesta (kaupan tiskiltä) ja riisiä (itse keitetty :D). Viinirypäleitä.
Pinaattilettuja kera puolukkahillon ja jälkkäriksi omppupiirakkaa.
Syötiin kuuden aikaan kinkkukiusausta ja salaattia. Jälkkäriksi omenapiirakkaa vaniljakastikkeen kera, perjantain kunniaksi :)
Kakkonen jatkaa sen verran että mustikkapiirakan muropohjaan ripaus kaardemumma antaa hyvän säväyksen. Marjojen päälle fariini tai demererasokeria. Sitten vanilijajätskiä.
Riisiä ja uunissa 6 tuntia hautunutta liha kastiketta, vihanneskratiinia ja porkkana raastetta.
Söin päivällä kolme perunaa ja kaksi kaalikäärylettä. En syö tämään enää muuta. Tai ehkä yhden rahkan...
Mä syön kana-pekonisalaattia ja poppareita, lapset on iltaretkellä eväänään korvapuustit, porkkanaa ja viinirypäleitä. Päivällä syötiin siskonmakkarakeittoa.
No olen jo syönyt päivällä lämpimän ruoan, joten ehkä pop corneja, leipää, hedelmiä ja vähän namia tulee vielä syötyä leffaa katsellessa.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 20:11"]
Riisiä ja uunissa 6 tuntia hautunutta liha kastiketta, vihanneskratiinia ja porkkana raastetta.
[/quote]
Ja jokainen sana väärin kirjoitettu. Miten toi onnistuukin?! Luulisi että edes vahingossa menee joku oikein.
Meillä syödään katkarapupastaa, jälkiruuaksi on mustikkapiirakka ja jäätelöä. Tuo pasta on helppo ja hyvä, sipulia vähän, currupaste mild yksi rkl, purkki tomaattimurskaa, purkki kookosmaitoa, hauduta. Lopuksi katkaravut, kuumenna, älä keitä. Ja tuorepastan kanssa, nam!