Mitä tulee mieleen nimestä Mandy?
Isosiskon nimi on Ingrid.
Kommentit (16)
Joku köyhien barbie. Taas näitä nimiä, missä yritetään olla hienompia kuin ollankaan. Ei sovi ollenkaan Ingridin kanssa yhteen.
Tulee mieleen sellainen keski-ikäistyvä, rehevä englantilainen hotellisiivooja, jolla on melko hyvin säilyneet sievähköt kasvot, mutta vähän ylipainoa. Blondaa hiuksensa ja käyttää helmiäismeikkiä.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 15:16"]
Joku köyhien barbie. Taas näitä nimiä, missä yritetään olla hienompia kuin ollankaan. Ei sovi ollenkaan Ingridin kanssa yhteen.
[/quote]
Äidinkieli on ruotsi.
ap
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 15:16"]
Joku köyhien barbie. Taas näitä nimiä, missä yritetään olla hienompia kuin ollankaan. Ei sovi ollenkaan Ingridin kanssa yhteen.
[/quote]
Äidinkieli on ruotsi.
ap
[/quote]
Onko Mandy ruotsalainen nimi? Ei tulis ensimmäisenä mieleen muu, kuin brittimamma.
Oli mun "englanninkielinen nimi" alakoulussa ja Mäntiksihän se väännettiin.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 15:14"]and i need you todayyy oooooh mandyyy!
[/quote]
Tää alkoi soimaan päässä jo heti pelkästä otsikosta!! :D
Miksei Amanada, joka on oikeasti ruotsinkielinen nimi? Tai sitten Amandan suomalainen lyhennys Mandi.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 15:34"]
Miksei Amanada, joka on oikeasti ruotsinkielinen nimi? Tai sitten Amandan suomalainen lyhennys Mandi.
[/quote]