Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En usko, että HK sininen on iso

Vierailija
12.09.2014 |

...tai edes keskikokoa.

Mulla on ympärysmitta (13,3 senttiä) lähes verrannollinen blööhön ja hieman leveämpi, mutta silti se näyttää aika pieneltä ja olenkin suht vakuuttunut, ettei tällä päästä edes keskikokoon. Silti keskustelupalstoilla jostain syystä on vastauksena usein HK blöö, kun puhutaan ideaalista koosta.

Kumpi tässä sitten valahtee, naiset vai pienimunaiset miehet?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi keskikoko ei sitten voisi olla ideaali? Mulla ei tässä nyt ole HK:n sinistä käsillä, mutta mitä mielikuvat siitä on, niin ihan hyvänkokoiselta se vaikuttaa. En ole koittanut kylläkään. Siis sillai sisäisesti. Niinku, alakautta.

Vierailija
2/6 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun on vaikea uskoa, että naiset ostavat kaupasta mitääm kesäkurpitsaa pienempää, jos tarkoitus on syömisen sijaan tunkea se jalkoväliinsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 00:15"]

Kyllä mun on vaikea uskoa, että naiset ostavat kaupasta mitääm kesäkurpitsaa pienempää, jos tarkoitus on syömisen sijaan tunkea se jalkoväliinsä.

[/quote]

Kaupan kesäkurpitsat on liian isoja. Jos jalkoväliin on tunkemassa, niin kurkku riittää ihan hyvin.

Vierailija
4/6 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 00:46"]

[/quote]

Kaupan kesäkurpitsat on liian isoja. Jos jalkoväliin on tunkemassa, niin kurkku riittää ihan hyvin.

[/quote]

Täytyy varmaan ostaa kaupasta HK sininen, kurkku ja verratta niitä oman munan kokoon. Valhe paljastuu jos, kurkku on yhtä pieni kuin blää ja oma munani.

Vierailija
5/6 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:51"]

[/quote]

[/quote]

Täytyy varmaan ostaa kaupasta HK sininen, kurkku ja verratta niitä oman munan kokoon. Valhe paljastuu jos, kurkku on yhtä pieni kuin blää ja oma munani.

[/quote]

Siis blöö.

Vierailija
6/6 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:52"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:51"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Siis blöö.

[/quote]

Mikä valhe? Kyllä joku varmaan rassaa itseään sillä kesäkyrpitsalla tai ehkä munakoisolla, mutta niinkus tiiät niin ei se koko pelkästään vaan se miten sitä käyttää. Pienemmällä saattaa maksimaalisen isoa helpommin pystyä sisäisesti hieromaan herkkiä kohtia. Porkkanakin saattaisi kelvata, sellanen vähän isompi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi