Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviytymiskeinoja miten kestää kun olen esimiehen silmätikkuna?!

Vierailija
19.08.2021 |

En tee mitään oikein ikinä ja jatkuvasti on mun kimpussa milloin mistäkin asiasta.
Teet niin tai näin niin aina tulee valituksia.
Kummallista, että kukaan muu esimies 25vuoden aikana ei ole valittanut näistä asioista. Päinvastoin olen saanut kiitosta.

Tekee tätä myös parille muulle. Yhden sai jo irtisanoutumaan (löysi uuden työn).

Olen ihan loppu tähän.

Millä keinoilla selviytyisi tervejärkisenä sen aikaa et löydän uuden työn?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee valitus vielä ylemmäs tai liittoon. Jos ei pomo lähde, niin lähde itse. Tilanne vain pahenee mitä pidemmälle sinnittelet. Olin samassa tilanteessa nuorempana ja kuvittelin, että jos jatkan välittämättä siitä, niin hän lopettaa. Näin ei kuitenkaan käynyt.

Vierailija
2/2 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama vanha ja moneen kertaan kokeiltu keino: tee muistiinpanot kaikista tapahtumista. Ihan paperille  kynällä, vaikka työpaikalla taskussa olevaan lehtiöön. Aika, paikka, mitä tapahtui, mitä siitä seurasi. Sitten pyydät palaverin joko isomman pomon kanssa tai otat yhteyttä AVI:n työsuojeluun. Siellä esität omat muistiinpanot tapahtumista.

Valittamisesta ei ole mitään hyötyä, mutta on yksi arvokas asia: todisteet. Ne sinulla on omissa muistiinpanoissasi, olipa sitten kyse työpaikan palaverista tai oikeudenkäynnistä. Jo nyt kannattaa ottaa yhteyttä oman ammattiliiton luottamushenkilöön. Ethän sinä yksin mene edes siihen työpaikkapalaveriin vaan liiton edustaja on mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän