Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhottava oikeusavustaja ja edunvalvonta

Vierailija
12.09.2014 |

Onlo todennäköistä, että rikosoikeudenkäynnin yhteydessä määrätään vastaajalle myös edunvalvoja oikeudessa rikosasian käsittelyn yhteydessä jos rikollinen jätetään tuomitsematta? Nimittäin minua kuulusteltiin kunnianloukkauksesta tuossa syksyn alussa ja oikeusavustaja oli siinä paikalla, se oli tämän maakunnan virallisia oikeusavustajia. Vaikka osaan itse hoitaa raha-asiani eikä ole yhtään laskua mennyt ulosottoon, se oikeusavustaja kyseli että onko sinulla edunvalvojaa. Muutenkin puhui epäkunnioittavaan sävyyn ja oli ahneen oloinen tyyppi.

Kunka todennäköisenä pidätte, että tuo kyseinen mies otti asian puheeksi, koska haluaa hyötyä minusta taloudellisesti alkamalla minulle edunvalvojaksi? Kovasti tuntui haluavan myös asian käsittelyä oikeussalissa vaikka itse suostun asiassa kirjalliseen menettelyyn. Onnistuuko tuo, että jos on ollu tai on mt-ongelmaa niin oikeusavustaja voi saada edunvalvojan viran? Kamalaa jos minulta menee nyt itsemääräämisoikeus että joku ukko saisi rahaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi ja itse asiassa eräässä kunnassa oli tällä tavalla saatu eräs pelottavana ja häiritsevänä koettu asukas hoitoon, ei hän rikollinen muuten ollut mutta lapsirakas kylläkin ja pelättiin hänen olevan riski kuntamme lasten kehitykselle ja teimme rikosilmoituksen ja oikeudenkäynnin kautta hän sai edunvalvojan ja hoitokotipaikan eikä päässyt lähellekään lapsia enää koskaan.

Vierailija
2/8 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Käsi joka khtoa keinuttaa, on käsi joka maailmaa hallitsee. Hullulle ei voi antaa valtaa, siispä kaikki hullut kunnianloukkaussyytteiden kautta edunvalvontaan ja pakkohoitoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 17:40"]

Niinpä. Käsi joka khtoa keinuttaa, on käsi joka maailmaa hallitsee. Hullulle ei voi antaa valtaa, siispä kaikki hullut kunnianloukkaussyytteiden kautta edunvalvontaan ja pakkohoitoon!

[/quote]

ainakin jos ovat tekemisissä lasten kanssa. hullu ja lapsi saman katon alla = katastrofi, jos ei sillä hetkellä niin lapsen tulevaisuutta ajatellen: tulee uusi anarkisti sukupolvi joka ei osaa varoa hulluja.

Vierailija
4/8 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ollaan sitä mieltä, ettei joku hullu voi olla lasten kanssa tekemisissä eikä lapsettomana kuulu edes lastensuojelun piiriin eikä edes lääkärit pidä tarpeellisena edunvalvontaa niin kyllä sitä yritetään vaikka kunnianloukkaussyytteiden ja oikeudenkäyntien keinoin henkilölle saada etenkin jos lähipiirissä on lapsia joita halutaan hullulta suojella. t. kunnallispoliitikko

Vierailija
5/8 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mahoton mikälaasia oikeusavustajia sitä sitte onkaaa!

Vierailija
6/8 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen edunvalvoja sitten hyötyisi sinusta edunvalvojana? Mitään sitä itseään hyödyttäviä kuluja kun ei saa periä, vaan sen päämiehen asioiden hoidon kustannukset vain. t. yksi edunvalvoja

Vierailija
7/8 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu oli jännää nostaa vanha keskustelu

Vierailija
8/8 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa oikeusavustajista on paskoja. Halvalla ei saa hyvää. 

-Mies 29v-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme