Mun hyvä ystävä on toinen nainen.
Ja omaa huoraamistaan projisoi minuun. Sanoin, että mitä jos hankkis ihan oman miehen (ei ole ikinä seurustellut ns vapaan miehen kanssa ja on.kohta 40v) ja hänpä näpäytti minua toteamalla etten ole yhtään sen parempi ja minuun.verrattuna hän on pyhimys. Tällä tarkoittaa siyä, kun 19 vuotiaana eli 20 v sitten seurustelin ukkomiehen kanssa. Tosin tietämättäni. Olin nuori ja naiivi. Kun asia selvis jätin miehen. En.edes muistaisi koko episodia ellei kaveri muistuttaisi. Hänellä on lapsikin yhden naimisissa olevan kanssa ja mitään ei opi näistä. Nyt alkaa sen touhut jo ällöttää, mutta utelias kun olen olis kiva tietää miks joku toimii noin vuodesta toiseen...
Kommentit (7)
No ei teillä kyllä kovin hyvä keskinäinen kunnioitus oo ystävyyssuhteessanne, jos pitää tuolla tavalla arvostella toisen valintoja. Musta ystävyys on just sitä, että voi olla ystävä, vaikkei toisen valintoja aina ymmärräkään. Toisaalta ne voi ratkaista, eihän kaikkea aina vaan pysty hyväksymään.
Sun pitää ap miettiä, voitko hyväksyä, että ystävälläsi on tällaiset kuviot. Muutoin vain tuotte pahaa mieltä toisillenne.
Jotkut eivät vain saa hyvätasoisia miehiä ja joutuvat toisiksi naisiksi, kun eivät osaa olla sinkkuna vaan tarvitsevat hyväksyntää.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 17:23"]No ei teillä kyllä kovin hyvä keskinäinen kunnioitus oo ystävyyssuhteessanne, jos pitää tuolla tavalla arvostella toisen valintoja. Musta ystävyys on just sitä, että voi olla ystävä, vaikkei toisen valintoja aina ymmärräkään. Toisaalta ne voi ratkaista, eihän kaikkea aina vaan pysty hyväksymään.
Sun pitää ap miettiä, voitko hyväksyä, että ystävälläsi on tällaiset kuviot. Muutoin vain tuotte pahaa mieltä toisillenne.
[/quote]
Kunnioitus on kyllä varissut vuosien saatossa. Ymmärrän yhden ehkä toisenki rakastumisen ukkomieheen, mutta nyt on jo nro 7 meneillään niin oli pakko kommentoida. Kaikista suhteista ovat kiinni jääneet, mies jäänyt vaimon luo ja paljon pahaa jälkeä tullut... ap
Aika patologista kyllä. Eikö hän itse kärsi tuosta? Voisi varmaan olla jo terapian paikka, kun tuollaista kuviota pakonomaisesti toistaa.
Oisko siinä se, että alitajuntaisesti toivoo sen varatun miehen valitsevan tämän toisen naisen sen nykyisen sijasta? Kai siinä jotain hyväksymisen tarvetta tms on mukana?