Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi - Myyjät eivät vastaa

Vierailija
12.09.2014 |

Haluaisin ostaa kaikki Frendien tuotantokaudet ja kysellyt jo kolmen maakunnan alueelta kaikilta myyjiltä, kukaan ei halua myydä. Ei vaivauduta tekstiviesteihin tai sähköposteihin edes vastaamaan, jos on tuote myyty niin voisi ilmoituksen poistaa vai eikö halutakkaan tavaraa saada kaupaksi? Omituista toimintaa MYYJILTÄ.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen viestin olet lähettänyt? Mulle tulee paljon viestejä, joissa lukee esim. "tarjoon 10e" tai "myy vitosella tuun hakeen tänään". Jos ei osata tervehdystä ja omaa nimeä kirjoittaa, niin en todellakaan vaivaudu vastaamaan.

Vierailija
2/3 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa soittaa, siis AINA. Itse olen tosi kyllästynyt sellaiseen rupattelutekstiviesteilyyn, jossa ei olla edes ostamassa mitään, kunhan vaan mietiskellään ja kysellään postimaksuja ja sitten yhtäkkiä tulee radiohiljaisuus. Minulla on ilmoituksessa viesti että soita, ja jätän hyvällä omallatunnolla kaikki meilit vastaamatta. Esimerkiksi joku lapsen toppahaalari ei vie siellä kaapissa enempää tilaa nyt kuin viime kuussakaan, mut sen haalarin kanssa ympäriinsä juokseminen ja punnitseminen ja pähkäily turhanpäiten vie multa aikaa ja hermoja. 

Joten soita, niin eiköhän teillä ole kohta kaupat tehtynä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa ei ole kuin sähköposti, mielelläni soittaisin jos numero olisi! Olen kirjoittanut noutavani heti kun myyjälle sopii mikäli tuote on myytävänä. Ei alennuksia ja omalla nimellä sekä puhelinnumerolla. Tuskin on minussa vikaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi