olipa törkeä nainen kaupassa!
Olin pakkaamassa ostoksia, kun tämä noin 50 vuotias toisia nenänvartta pitkin katseleva eukko tulee ja tönäisee mut sivuun ja alkaa pakata omia tavaroitaan jotka olivat toisella puolella sitä hihnaa.. lievästi ärsytti.
Kommentit (26)
Miksi ette rohkaise mieltänne ja sano näille törtöille mitään? Eihän ne ikinä ota opikseen, kun ei saada suuta auki, vaan kaikessa hiljaisuudessa nöyränä annetaan tönia ja etuilla. Kuitenkin asia jää selvästi vaivaamaan, kun siitä tullaan palstalle avautumaan, eikö olisi hedelmällisempää vaan sanoa asiasta tuuppijalle suoraan?
Itse ainakaan en anna kenenkään etuilla tai töniä ilman että huomautan siitä. Ja sen huomauttamisen voi tehdä ihan asiallisesti, ilman että vajoaa samalle moukan tasolle sen tuuppijan kanssa. Pää pystyyn ja seuraavalla kerra suu auki vaan!
Et mitään, ne perässä olijat niitä moukkia olivat. Seuraavana vuorossa olevan tulee antaa parhaillaan asioivalle asiakkaalle tilaa suorittaa maksunsa eikä hiertää siinä selän takana ja valloittaa jo maksutila omakseen. T: Edellä kommentoinut kassaneiti
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 17:04"]
Olit varmaan sen edessä, kyllä itekin meen kyynärpäätaktiikalla jos joku urpo jää keskelle käytävää.
[/quote]
Hahaha!
Minäpä uskallan puhua ja pyydän tukkijaa väistymään -sinä et moiseen kykene...
Hävettää sanoa, mutta minä olen juuri se tossu, joka ei saa sanottua. Toki tulee vilkaistua hämmästyneesti, jos oikein moukkamaista käytöstä on, mutta koskaan en ole saanut tokaistua mitään nasevaa. Ja sitten sättii itseään, kun tämä moukka saa jälleen mennä itsetyytyväisenä menojaan. 
Toki olen takaa töniessä vain jäpittänyt itsepintaisesti paikoillani, kieltäytymättä liikkumaan senttiäkään. Ja toki jos joku moukka tohtii ääneen ruveta räyhäämään, niin sana olisi valmiina. Mutta puhinaan ja ähinään ei viitsi vauvautua kommentoimaan. 
Onneksi joskus tulee vastaan aivan kultaisiakin kanssa-asioijia, jotka antavat tilaa, hymyilevät laittaessaan sitä kassakapulaa ostosten väliin tai kysyvät neuvoa ja kiittävät, jos jokin tuote on kadonnut. Sellaiset asiakkaat saavat hymyilemään mielellään takaisin. :) 
Onhan näitä. Joillekin se kauppa on valtataisteluiden tyyssija, paikka jos näytetään muille närhen munat. Itseään sivistyneenä pitävät keski-ikäiset naiset katsovat alas lattiaan ja kävelevät päällesi, koska he "eivät huomanneet sinua, koska olet niin vähäpätöinen ja säälittävä ihminen". Törmättyään he katsovat sinuun syyttävästi, koska et "toistaitoisena ymmärtänyt väistää ylempäsi edessä" ja liehuvat takinhelmoineen kohti uusia, ihania kaupanhyllyjä. Yritä siinä sitten olla vakavalla naamalla. ;)
No niin, arvon kassaärtyjät, kertokaa minulle tässä nyt, että mikä tänään(kin) meni pieleen? Olen tällainen keski-ikäinen täti, perheenäiti, joka ostelee paljonkin kerrallaan aina välillä. Latasin ostokset hihnalle ja siirryin sen verran eteenpäin, että pääsin mättämään ostoksia kasseihin sitä mukaa, kun kassahenkilö ehtii ne käsitellä. Ja kun toimitus tuli valmiiksi - siis kassa vetänyt ostokseni läpi ja minä pakannut sen, minkä ehtinyt, en kaikkea ja pitäisi päästä maksamaan, niin perässätulevan kärryt estävät pääsyni korttipäätteelle maksamaan ja nätisti pyydän peruuttamaan sen verran, että siihen pääsen. Ja muutaman jonossa olevan reaktio oli silminnähtävä, mukaanlukien tämä perässäni jonottanut. Mitä siis tein väärin?