Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olipa törkeä nainen kaupassa!

Vierailija
12.09.2014 |

Olin pakkaamassa ostoksia, kun tämä noin 50 vuotias toisia nenänvartta pitkin katseleva eukko tulee ja tönäisee mut sivuun ja alkaa pakata omia tavaroitaan jotka olivat toisella puolella sitä hihnaa.. lievästi ärsytti.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit heittäytynyt mahallesi hänen liukuhihnansa yli ja lappanut loput ostokset siitä ihan pokkana.

Vierailija
2/26 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina pujahdan siihen kassojen väliin. Olen sitten kassojen tiellä, ehkä. Mutta olenpa kyynärpäiden tieltä pois. Kerran tuomonen tantta tuuppi 10 vuotiasta, niin siihen piti sitten sanoa:" älä välitä, kaikki ei osaa käyttäytyä!" johan nainen ynähti ja nähtävästi miehensä iski mulle silmää ja tuumas aivan!

Vierailija
4/26 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi ( testaan voinko kommentoida)

Vierailija
5/26 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit varmaan sen edessä, kyllä itekin meen kyynärpäätaktiikalla jos joku urpo jää keskelle käytävää.

Vierailija
6/26 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 17:04"]Testi ( testaan voinko kommentoida)
[/quote]
Huh jes, voin ! Tää taas on sekoillu (kiitos hyvän mobiiliversion) anteeks häiriö ja hyvää perjantai-iltaa!:)

Vierailija
7/26 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 17:04"]Olit varmaan sen edessä, kyllä itekin meen kyynärpäätaktiikalla jos joku urpo jää keskelle käytävää.
[/quote]
En ollut, eukko ois mahtunu siihen viereen ihan hyvin

Vierailija
8/26 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka joku olisi edessä, niin miksi ei voi alkuun ystävällisesti pyytää häntä siirtymään? 

Vierailija
9/26 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina näitä tarinoita lukiessani miettinyt, että miten nämä "töykeät, tönivät ja päin naamaa haukkuvat" ihmiset osuvat aina kaikkien muiden kuin minun kohdalle. Eli ts. "hieman" epäilen niiden todenperäisyyttä. Eipä usein näe niin häpeilemättömiä ihmisiä, että ihan reippaasti TÖNÄISEVÄT toiset pois tieltään. Hah.

Vierailija
10/26 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaan tuntemukset. Tänään kaupassa: normaali kaupassakäynti, ostosten lippaaminen tehokkaasti mutta edellä olevan kassarauhaa kunnioittaen, kortit ja muut valmiina maksutapahtumaa varten... 
Niin eiköhän aina siihen pidä edellisen asiakkaan tukkia selkään kiinni, kun maksan ostoksiani korttikoneella. Ymmärtäisin jos tarkoitus olisi epäilyttävästi kurkkia tunnukset, mutta yleensä nämä tyypit ovat ihan niitä perusnaisia ja -miehiä, mummoja ja vaareja... Toisin sanoen heitä, joilla on niin kauhea kiire, että pienikin väli edellä olevaan asiakkaan tarkoittaa kallista aikaa. 

Ehkä minä vähän vanhempana uskallan jo vaatia kassarauhaa itsellenikin. Että hilaapas ahterisi pikkuisen kauemmas, ellei ole aikeissa tunnuksiani lukea. 

Vierailija
11/26 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 17:18"]

Olen aina näitä tarinoita lukiessani miettinyt, että miten nämä "töykeät, tönivät ja päin naamaa haukkuvat" ihmiset osuvat aina kaikkien muiden kuin minun kohdalle. Eli ts. "hieman" epäilen niiden todenperäisyyttä. Eipä usein näe niin häpeilemättömiä ihmisiä, että ihan reippaasti TÖNÄISEVÄT toiset pois tieltään. Hah.

[/quote]

No jaa, pidin minäkin näitä aika reippaasti väritettynä, kunnes jouduin itse omituiseen tilanteeseen. Nimittäin olin maksamassa, otin kortin ja laitoin sitä lompakkoon kun takanani jonottanut työnsi minua ostoskärryillä. Olisi pitänyt tönäistä kärryt takaisin tanttaa kohti, mutta luikin hämmentyneenä pakkaamaan ostoksiani.

Vierailija
12/26 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuista päätellen: onko täällä juuri se asiakas, joka tönii muut asiakkaat tieltään, liimautuu selkään kiinni maksutilanteessa ja toimii muutenkin moukkamaisesti...?

Vierailija
13/26 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 17:18"]

[/quote]

Jaa'a, omituistahan se on mutta kyllä näitä sattuu. Itse olin kerran kaupassa kun uusi kassa avattiin viereeni, joten olin siirtymässä siihen kahden ostokseni kanssa kun takaani ryntäsi yhtäkkiä joku mies, tuuppasi minut kyynärpäällään pois tieltään ja alkoi lapata täyttä koriaan siihen liukuhihnalle hymyillen ilmeisen tyytyväisenä itseensä. Ehkä siinä oli hänellä joku adrenaliinikuohu menossa eikä itsekään huomannut miten toimi, kunhan "voitti" tilanteen? Joka tapauksessa, jotkut on vaan ihan naurettavan törkeitä, muakin oikeestaan vaan hymyilytti kun mietin millainen tampio tämäkin herrasmies oli. Ja jotkut joutuvat näitäkin kestämään naapureina tai työkavereina. Sympatiat heille.

Vierailija
14/26 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha

Vierailija
15/26 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuuppaaja myöntää tavalla tai toisella teon tahallisuuden kun höntä puhuttelee, kutsuisin vartijat.

Valitettavasti on myös meitä toisenlaisia tuuppaajia. Olen kolmekymppinen ja normaalin ihmisen näköinen, mutta neurologisen vikani ja sen hoitoon tarvittavien leikkausten takia törmäilen kaupoissakin hyllyihin ja kanssashoppailijoihin ja välillä tukin käytäviä tai lennän pyrstölleni. Ihan selvin päin ollessani. Enkö koskaan tarkoituksella. Pyydän aina anteeksi jos huomaan aiheuttavani häiriötä, aina en huomaa.

Vierailija
16/26 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisillä akoilla on usein isot reput selässä, ahtailla kauppakäytävillä saa väistellä näitä reppujen kanssa heiluvia tanttoja. Ärsyttää, nykyään otan repusta kiinni, jos se meinaa osua itseeni tai meinaa liiskautua hyllyn väliin.

Vierailija
17/26 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ärsyttää kassajonossa ne jotka tulee melkein iholle, maksamistilanteessa puuskuttavat ja huokailevat. Nämä on yleensä miehiä....

Vierailija
18/26 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää noi tupakka-askin tai kaljatölkin jne pikkutavaran ostajat, jotka häätävät mua eteenpäin. Mä olen SUURASIAKAS, ostan viishenkiselle perheelle väh 80 €/reissu.
Tuon kauppaan niin paljon rahaa että antakaa mun pakata ostokset RAUHASSA

Vierailija
19/26 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 jatkaa: Joskus ärsyttää niin se töniminen että hidastelen tahallani. Repikää siitä!

Vierailija
20/26 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassaneitinä voin kuulkaas sanoa, että näitä tuuppijoita ja toisten asiakkaiden selässä hiertäjiä, kun toinen on maksamassa, näkee todella usein. Tekisi niin mieli sanoa, että oikeasti, mikä teitä aikuisia ihmisiä vaivaa, kun ei ole minkäänlaisia käytöstapoja! Mutta eihän siinä voi sanoa kassaneidin asemassa olevana yhtään mitään. Ja hienovarainen, kohtelias vihjaaminen/ohjailu siinä asiakastilanteessa valluu kuin vesi hanhen selästä näillä moukilla. 

Eli kyllä, näitä huonosti käyttäytyviä esimerkkejä on valitettavasti ihan oikeasti olemassa paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi