Ostin kissalle laserpointin mutta se ei välitä yhtään koskea valopilkkuun!
Se vain seuraa pilkkua silmillään mutta ei halua yhtään jahdata sitä. Mistähän johtuu? Keppileluilla missä roikkuu hiiri tai sulkia se leikkii tosi mielellään.
Kommentit (22)
Kaikki kissat eivät halua. Siihen on sinun tyytyminen. Jos haluat kissan leikkivän, niin osta sille seuraksi tavallinen pointteri.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 16:43"]
Kaikki kissat eivät halua. Siihen on sinun tyytyminen. Jos haluat kissan leikkivän, niin osta sille seuraksi tavallinen pointteri.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pointteri
MÄ HAAAAAAJOOOOOOSIN! :D :D
Ohis, joka suositteli PowerPointin esittämistä
[/quote]
Perun sanani!!!! Nyt illalla leikkivillinä kissa suostuikin kokeilemaan laseria ja tykkäsi siitä!!!!! Minun pitää vain pitää sitä hetki paikallaan ja silloin kissa "hyökkää" :D Ihanaa :) Uusi kiva leikki rakkaan katin kanssa :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 16:42"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 15:47"]Mulla paloi nyt käämi näihin kissa-avauksiin. Anna sen kissan olla rauhassa!!! [/quote] LÄÄKKEET!
[/quote]
Mitä suosittelisit? Vai heiluttaisikohan joku mullekin laservaloa, jos se auttaisi.
Mulla oli joskus kissa ja sille ei kelvannu muuta kun sateenkaaren väriset lelut. :D ostin jonkun paketin mis oli 6 kissanminttu hiirtä. Kaikki eri värisiä ja yks oli sateenkaaren väreis. Muut ei kelvannu mut tää värikäs kelpas.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 22:28"]
Mulla oli joskus kissa ja sille ei kelvannu muuta kun sateenkaaren väriset lelut. :D ostin jonkun paketin mis oli 6 kissanminttu hiirtä. Kaikki eri värisiä ja yks oli sateenkaaren väreis. Muut ei kelvannu mut tää värikäs kelpas.
[/quote]
No täähän on ihan selvä juttu. Se kissa oli homo!
Joka kissalla on oma makunsa ja omat mielenkiinnonkohteensa. Minulla on ollut neljä kissaa elämäni aikana ja jokaisella niistä on ollut ihan omat juttunsa. Esim. yhdelle ei koskaan kelpaa mikään valmis, kaupasta ostettu lelu, mutta jos jostain löytyy vaikkapa pala paperia tai jokin muu vastaava mitättömän oloinen kappale, niin sitä on sitten kiva ajaa pitkin taloa.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 15:28"]Joka kissalla on oma makunsa ja omat mielenkiinnonkohteensa. Minulla on ollut neljä kissaa elämäni aikana ja jokaisella niistä on ollut ihan omat juttunsa. Esim. yhdelle ei koskaan kelpaa mikään valmis, kaupasta ostettu lelu, mutta jos jostain löytyy vaikkapa pala paperia tai jokin muu vastaava mitättömän oloinen kappale, niin sitä on sitten kiva ajaa pitkin taloa.
[/quote]
Mun kissa on samanlainen. Kaupasta ostettu hieno hiiri tai kilisevä pallo on ihan EVVK, mutta rutattu kuitti on paras asia ikinä. Välillä mietin käykö tuo hieman hitaalla, koska se saattaa leikkiä yhdellä rutatulls kuitilla parikin tuntia kerrallaan kuolaten samalla onnellisena. :D
Mä ajattelin vain että kissa ilahtui kun luin pelkästään positiivista sellaisesta netistä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 15:33"]Mä ajattelin vain että kissa ilahtui kun luin pelkästään positiivista sellaisesta netistä.
Ap
[/quote]
Saattaa se vielä innostua. :)
Meillä on kolme kissaa. Yksi tykkää keppileluissa, toinen laserista ja kolmas hiirileluista. Sellaisia ne on kuin me muutkin nisäkkäät, keskenään erilaisia ja kaikki ainutlaatuisia.
Jos se pitää sinua ihan urpona, kun heilut pelkän osoittimen kanssa, mutta et millään pääse alkuun varsinaisen PowerPoint-presentaation kanssa?
No mutta, ehkä se joskus myöhemmin vielä innostuukin siitä. Joskus kissat ovat melkoisen jääräpäisiä ja suhtautuvat siksi tosi nuivasti uusiin asioihin. Sitten myöhemmin se saattaakin yhtäkkiä olla parasta maailmassa. Meillä ainakin näin aina silloin tällöin. Voi toki myös olla niin, että se ei koskaan tuon enempää kiinnostu. On vähän arpapeliä, kun nuo karvahanurit eivät puhu sujuvaa tai edes auttavaa ihmistä. :)
(2)
Ja joskus sen pointterin "oikeaoppinen" liikuttaminen vaatii omistajaltakin vähän opettelua. Meillä kissat kyllä jahtaa laserpointeria, mutta jos sen pisteen liikkeet on liian nopeita tai liian hitaita, niin ne korkeintaan katselee.
Kauanko oot jaksanut sitä pistettä kissan edessä heilutella? Mun kissa on vaanijatyyppi, ja rakastaa laserpisteen vaanimista. Menee aina jonnekin "piiloon" sitä tarkkailemaan ja tykkää hiljaa vaania sitä vaikka vartin ennenkuin tekee yllätyshyökkäyksen :D Turhauttavaa se tietty on ihmiselle, mutta kissa tykkää. Aina se kissan mielestä mieluisin leikki ei olekaan ihmisen silmiin kovin kiintoisan tuntuista :)
Meilläkin laserpointer on jäänyt ihan unholaan, mutta valon ja varjojen tanssi lattialla ja seinissä saa kissat innostumaan lähes päivittäin.
Leikkiputki kun tuotiin kotiin, kuljetuslaatikko oli paras juttu ikinä minkä herruudesta otettiin monta kertaa yhteen. Siitä riitti iloa pitkäksi aikaa. Leikkiputki taas päätyi kaverin kissoille. On ne vaan niin kissoja.
Mulla paloi nyt käämi näihin kissa-avauksiin. Anna sen kissan olla rauhassa!!!
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 15:47"]Mulla paloi nyt käämi näihin kissa-avauksiin. Anna sen kissan olla rauhassa!!!
[/quote]
LÄÄKKEET!