Kissanhiekka painaa ihan hitosti
Kommentit (38)
Niinpä 5 kg kissanhiekkaa painaa kokonaiset viisi kilogrammaa.
Käytän kissanhiekkana kuuhiekkaa. Se on vain n. 1/6 tavallisen hiekan painosta.
Tilaan netistä aina 40 kg kerralla. Ilmainen toimitus kotiovelle.
Minä tilaan sitä 8 säkkiä kerralla. Saa huomattavan alennuksen ja ilmaisen kuljetuksen kotiovelle.
Kisssoja on toki kolme mutta hiekka ei säkissä pilaannu ja kuluu se yhden kissankin kanssa ennen pitkää.
Ei jumalaare mää rupee mitään kissanhiekkaa kantaan.
Vierailija kirjoitti:
Tilaan netistä aina 40 kg kerralla. Ilmainen toimitus kotiovelle.
Toihan on hyvä niin sit on aina hiekkaa. Tiiä mihin muuhun sille voi tulla käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Minä tilaan sitä 8 säkkiä kerralla. Saa huomattavan alennuksen ja ilmaisen kuljetuksen kotiovelle.
Kisssoja on toki kolme mutta hiekka ei säkissä pilaannu ja kuluu se yhden kissankin kanssa ennen pitkää.
No toki on kolme, mulla on toki kuusi kissaa, ja samalla tavalla tilaan.
Mietipä niitä jotka roudaa norsunhiekkaa..
Tää kissaviha-, rasismi- tai mikä lie ketju on ilmiannettu ylläpidolle. En enää jaksa.
Höyhenetkin painaa ihan sikana. 10kg pussi höyheniä painaa saman verran kuin 10kg kissanhiekkaa. Jännä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Höyhenetkin painaa ihan sikana. 10kg pussi höyheniä painaa saman verran kuin 10kg kissanhiekkaa. Jännä juttu.
Entäs 10 kg pussi vetyä?
Vierailija kirjoitti:
Ja aivan hemmetin vaikee kantaa eikä mahdu edes ovesta sisään.
Lauleskele tätä kun kannat sitä hiekkaa.
KELA:lta voi pyytää kuljetuspalvelua jos ei itse jaksa kantaa.
Sitäseon kun suklaa tärkeempää ku liikunta.
Kannattas laihduttaa ja harrastaa jotain niin jaksaa akntaa ne herkut ja hiekat helpommin.
Zooplussasta edullisesti ilmaisella kotiinkuljetuksella kissan ruuat ja hiekat tulee mukavasti, kissanleluja unohtamatta.
Tilaa zooplussasta. Posti kantaa helposti 30 kg kissanhiekka kotiovelle.
Puupelletit. Painavat tosin jonkin verran, mutta ovat todella riittoisia ja luontoystävällisempiä kuin Kiinasta kuskatut tekohiekat.
Kumpi painaa enemmän 10 kg kissanhiekkaa vai 10 kg höyheniä?
Ostan 7 kilon hiekkasäkin, vihreän omenan tuoksuista. Mies kantaa.