kesätöissä ihastunut
Ihastuin kesätöissä itseäni huomattavasti vanhempaan mieheen. En vaan pystynyt ilmaisemaan hänelle ihastustani ja nyt ikävöin häntä, koska en näe häntä enää kesätyön loputtua. Koko kesä oli niin ihana, koska näin häntä töissä päivittäin, jopa maanantait tuntuivat ihanilta päiviltä lähteä töihin hänen ansiostaan. Kesä meni vaan liian nopeasti :(
Meillä synkkasi tosi hyvin, mutta en tiedä mitä hän minusta ajattelee. Meidän välillä oli kyllä jotain selvästi, mutta en oikein tiedä mitä se jotain oli hänen puoleltaan. Tiedän, että hän piti minusta, mutta ehkä puhtaasti pelkästään ystävänä, en tiedä.
Nolaisinko itseni pahasti, jos laittaisin hänelle viestiä? Emme ole vaihtaneet numeroita, mutta sain sen numerotiedustelusta. Oletan hänen kuitenkin olevan sinkku, koska hän kerran antoi ymmärtää niin.
En edes tiedä mitä hän ajattelee ikäerostamme... pitäisikö vaan antaa olla???
Kommentit (24)
Keksi joku pieni asia jota kysyt ihan kaverina ja kato mitä vastaa
Heh, kuulostaa tutulta omilta ajoilta 20 vuotta sitten :D
Enpä lähde neuvomaan, mutta itse en koskaan uskaltanut tehdä mitään liikkeitä näissä. Ehkä parempi näin, niin sai pitää haavekuvansa.
Vierailija kirjoitti:
Keksi joku pieni asia jota kysyt ihan kaverina ja kato mitä vastaa
Ääni tälle. Kuvio ei kuulosta lupaavalta, mutta aina voi käydä hyvinkin.
Harmittaa etten edes vihjaillut hänelle mitään viimeisenä työpäivänä. Pelkuri mikä pelkuri :(
-AP
Älä laita viestiä. Pääset helpommalla. Miehet ylipäätään eivät yleensä tuo esille suhdestatustaan. Jos mies on paljonkin sinua vanhempi niin teillä on niin eri elämäntilanne ettei suhde luultavasti toimi.
Mietin itsekin että, jos hän olisi ollut yhtään kiinnostunut, niin kai hän olisi jotain viimeisenä päiväni sanonut tai tehnyt asian eteen. Mutta tietysti voi olla, että hän ei myöskään kehdannut, jos ajatteli etten voisi olla kiinnostunut hänestä tms...
Hän kyllä silminnähden järkyttyi, kun kuuli että minulla oli enää 2 päivää jäljellä kyseisessä työpaikassa jäljellä.
-AP
Vierailija kirjoitti:
Mietin itsekin että, jos hän olisi ollut yhtään kiinnostunut, niin kai hän olisi jotain viimeisenä päiväni sanonut tai tehnyt asian eteen. Mutta tietysti voi olla, että hän ei myöskään kehdannut, jos ajatteli etten voisi olla kiinnostunut hänestä tms...
Hän kyllä silminnähden järkyttyi, kun kuuli että minulla oli enää 2 päivää jäljellä kyseisessä työpaikassa jäljellä.
-AP
Vai silminnähden järkyttyi peikkoseni?
Jos et ole Porvoosta kotoisin, niin nyt laitat jonkun neutraalin viestin sille setämiehelle. Siitä se lähtee.
Ei vanhempi - ehkä esimiesasemassa oleva - mies voi tehdä mitään liikkuja nuoren suviuunon puoleen. Aloite on 100% sinun päädyssäsi.
Pyydä facessa kaveriks, entä insta?
No kesä menee aina liian äkkiä. Pian oot itsekin vanha.
Mies on varmasti kiinnostunut jos olet alle 25-vuotias ja hoikka.
Luultavasti naimisissa. Muistan itsekin kun ihastuin minulle flirttailleeseen vanhempaan mieheen. Ei kuitenkaan ikinä jatkanut juttua siitä. Myöhemmin selvisi, että oli naimisissa. Ja vaikka olisi sinkku, yli 10 vuotta ikäeroa on lähes aina liikaa.
Luultavasti varattu. Muuten olsi tehnyt itse jotinm anna olla.
Vierailija kirjoitti:
Mies on varmasti kiinnostunut jos olet alle 25-vuotias ja hoikka.
Onko muka näin?
Onko muka kaikki miehet automaattisesti kiinnostuneita jos lähtökohta on tämä??
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti varattu. Muuten olsi tehnyt itse jotinm anna olla.
Varmuudella en tiedä. Hän sanoi vain asuvansa yksin, josta päättelin, että ehkä sinkku.
-AP
Oletko katsonut löytyykö facesta? Kyllä se voi sinkku olla jos yksin asuu ja ei oo mikään nuorimies.
Heittikö se sun suuntaan mitään flirttiä?
Laita jotain viestiä sille, et menetä mitään! Voihan se olla että ajattelee että sun ikäinen nuorempi nainen ei hänen ikäisestä varmasti ole kiinnostunut, eikä kehtaa lähestyä......ettei saa jotain metoo-syytettä duunissa...
Vierailija kirjoitti:
Oletko katsonut löytyykö facesta? Kyllä se voi sinkku olla jos yksin asuu ja ei oo mikään nuorimies.
Heittikö se sun suuntaan mitään flirttiä?
Ei ihan suoranaisesti. Hän kyllä kehui minua viimisenä työpäivänäni moneen otteeseen ja kertoi minun piristäneen hänen työpäiviään. Ja no kerran heitti yhden kaksimielisen vitsin.
-AP
Jos "huomattavasti" on 5v tai enemmän niin anna olla. Muussa tapauksessa laita viesti.