Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kesätöissä ihastunut

Vierailija
18.08.2021 |

Ihastuin kesätöissä itseäni huomattavasti vanhempaan mieheen. En vaan pystynyt ilmaisemaan hänelle ihastustani ja nyt ikävöin häntä, koska en näe häntä enää kesätyön loputtua. Koko kesä oli niin ihana, koska näin häntä töissä päivittäin, jopa maanantait tuntuivat ihanilta päiviltä lähteä töihin hänen ansiostaan. Kesä meni vaan liian nopeasti :(
Meillä synkkasi tosi hyvin, mutta en tiedä mitä hän minusta ajattelee. Meidän välillä oli kyllä jotain selvästi, mutta en oikein tiedä mitä se jotain oli hänen puoleltaan. Tiedän, että hän piti minusta, mutta ehkä puhtaasti pelkästään ystävänä, en tiedä.
Nolaisinko itseni pahasti, jos laittaisin hänelle viestiä? Emme ole vaihtaneet numeroita, mutta sain sen numerotiedustelusta. Oletan hänen kuitenkin olevan sinkku, koska hän kerran antoi ymmärtää niin.
En edes tiedä mitä hän ajattelee ikäerostamme... pitäisikö vaan antaa olla???

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kariutui hyvä ystävyyssuhde naiseen, jonka kanssa hengailimme aina silloin tällöin ja juteltiin kaikenlaisesta. No yhtenä päivänä tämä nainen sitten kertoi mulle, että haluaisi alkaa seurustelemaan. Tuli ihan puun takaa, koska oltiin jo joskus juteltu omista kumppani mieltymyksistä, eikä hänen ulkonäkönsä ollut minua kiinnostava. Sanoin vaan, että pidän häntä hyvänä ystävänä, mutta seurustelu ei kiinnosta. Tämän jälkeen ei mukamas kehtaa enää tavata. On se kumma..

Vierailija
22/24 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan suoranaisesti. Hän kyllä kehui minua viimisenä työpäivänäni moneen otteeseen ja kertoi minun piristäneen hänen työpäiviään. Ja no kerran heitti yhden kaksimielisen vitsin. 

-AP[/quote]

Sanoisin, että on kyllä aika varmasti kiinnostunut. Uskon, että hän ajattelee että teillä liikaa ikäeroa eikä uskalla lähestyä, mutta pistä sä viestiä, muuten jää vaivaamaan. Ja kerro tänne kuinka kävi!! Sinuna laittaisin jotain että Mites töissä menee? Täällä ollut aika tylsä viikko kun kesätyöt loppui... ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olet ap lähestynyt miestä?

Vierailija
24/24 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten tämä päättyi?