Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten venäläisissä naisissa ja venäläisissä miehissä voi olla niin iso tasoero?

Vierailija
12.09.2014 |

Nehän on ihan ku eri planeetoilta. Onhan joka maassa sekä rumia että kauniita, mutta venäläisissä on oikeasti silmiin pistävä ero. Ootteko huomanneet saman esim. kun ootte vierailu Venäjällä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Venäläiset miehet on kyllä niin komeita ja naiset rumia, ettei uskoisi samaksi kansaksi.

Vierailija
2/8 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin oon nähny komeita venäläisiä miehiä ja kauniita naisia. Rumimpia taitaa olla nää ns junttivenäläiset jotka asuvat pienessä kylässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

venäläisille tyypillinen nenä ja silmät sopii paremmin miehelle kuin naiselle. siksi mielestäni venäläiset miehet on usein naisia paremmannäköisiä. toki jos tykkää laitetusta, nii venäläinen nainen varmasti miellyttää silmää. ja useilla on aivan upeat hiukset!

Vierailija
4/8 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen venälainen mies: 

ja nainen: 

Vierailija
6/8 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just niin, miten ne miehet voikin olla niin paljon parempia siellä kuin naiset!

Vierailija
7/8 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla KOMEA venäläinen mies. Hänen siskonsa ovat vähän "kolhoja" ja ne keltaiseksi blondatut -tosin kyllä paksut- tukat on ihan kaameat!

Mutta kyllä miehet baarissa niiden ympärillä pörrää, varsinkin kun selviää että ovat venäläisiä! Ja se määrä vodkaa minkä nää kaataa kurkkuunsa! Huh huh, minä olisin sillä määrällä jo kuollut viinaan!

Kun siskokset (iältään 27 ja 31 vee. Veli on siinä välissä...) alkavat laittautumaan iltaa varten menee siinä jo toista pulloa vodkaa ja pari askia tupakkaa! Ja meno jatkuu aamuyöhön asti. Daamit aivan eleettömästi kippaa viinaa kuin miehet konsanaan!

Vierailija
8/8 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät av-mammat, asia on nyt vahvistettu! Deittisivustolle BeautifulPeople.com, joka hyväksyy vain kauniit ja komeat ihmiset, hyväksyttiin venäläisistä naisista 44 % ja miehistä vain 9 %. Minulle tulee venäläisistä miehistä mieleen luolaihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän