Nyt loppu Kärkkäiseltä ostaminen
Kommentit (96)
Mä taas siirryn heidän asiakkaaksi. Pidän tuosta heidän linjastaan. Rehellinen ja joustava.
Jos lopettaisin ostamisen jokaiselta, joka on kanssani eri mieltä jostakin asiasta, joutuisin varmaan kutomaan sukkanikin itse.
Ja olen ottanut molemmat rokotukset, en ole niihin kuollut, en sairastunut enkä kadu.
Laitan heti jotain syystarviketta tilaukseen!
No mitäs tuosta, työnantaja saa suositella mitä haluaa, minä teen omat päätökset. Työnantajalle ei tarvitse kertoa onko ottanut rokotteen vai ei.
Täytyy sanoa, että ei yllätä yhtään.
Tuo ei ole yhtään pehmeäpäisimpiä juttuja, joiden puolesta J. Kärkkäinen on rummuttanut.
Menen mieluummin Keskiselle. On laatua ja tyyliä.
Nyt kaikki ostamaan Kärkkäiselle!!
Saman päätöksen tein. Just tuli postiin paketti Kärkkäiseltä. On muuten elämäni viimeinen paketti sieltä.
Mä olen tyytyväinen Kärkkäisen kanta-asiakas ja aion olla jatkossakin. Mua ei tippaakaan heilauta jonkun rokote-mielipiteet. N59 2x rokotettu.
Äärioikeistolaisuus on riittävä syy olla ostamatta mitään tuolta.
Ai taas.
Tää sama tyyppi taitaa lopettaa joka viikko kärkkäisellä asioimisen.
Pelle.
Naurattaa niin tää teidän touhu et jatkossa kaikki Kärkkäiseltä
Jotenkin ei yllätä. Kärkkäinenhän on avoimesti rokotevastainen. Ja mitä kaikkee muuta... Aikanaan tullut muutaman kerran Magneettimediaa selattua, kun se tuli muun ilmaisjakelun mukana postilaatikkoon.
Minäkin keskitän ostokseni Kärkkäiselle. Loistokauppa.
Ei voisi vähempää kiinnostaa. Ostan Finlaysonin lakanoita ja asioin Kärkkäisellä. En aio osallistua mihinkään kulttuurisotaan.
Lopetin jo useampi vuosi sitten johtajan äärioikeistosympatioiden vuoksi. Ja ihmettelen ihmisiä, joita se ei hetkauta.
Just tänään kävin Palokan Kärkkäisellä, ja tämän uutisen luettuani taidan hakea sieltä yhden isomman ostoksen, jonka saisin XXL:stä 50e halvemmalla ❤️
Heh, ihankuin sinä sieltä olisit ikinä muutenkaan mitään ostanut.