Näin romanttista unta Putinista
Näin viime yönä unta, jossa olin jossain yleisötilaisuuidessa, olisiko ollut jokun konferenssi tai konsertti, ja Putin istui vieressäni. Ja oi kuinka ihanasti putin lähentelikään minua! Oi että, vieläkin kihelmöi koko kehossani, kun ajattelen sitä.
Tilanne ei edennyt ihania hyväilyjä pidemmälle, ihan pakko on sanoa että valitettavasti, niin kuumana siinä unessa kävin. Sitten uni jatkui, että odotin Putinilta postia, kävin postitoimistossa kyselemässä, mutta postia ei tullut. Putinin rutjake oli unohtanut minut!
Olisi mukava tietää, oletteko muut nähneet unta Putinista? Painajaisia ehkä?
Kommentit (13)
Tunnen väristyksiä joka kerran kun näen Putini tv:ssä tai lehdissä. Inhonväristyksiä.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 09:59"]
Tunnen väristyksiä joka kerran kun näen Putini tv:ssä tai lehdissä. Inhonväristyksiä.
[/quote]
*Putinin*
Ihanaa, kohta kuulemma hääkellojen kuminaa kun Putler käy Suomessa ja bongaa sinut yleisön joukosta. Rakkautta ensimmäisellä liskon tuijotuksella <3 <3
Ehkä uneni tarkoittikin, että valloittaa ryökäle koko Suomen!
Ap.
Ps. Vieläkin kihelmöi, ärsyttää!
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 09:43"]Näin viime yönä unta, jossa olin jossain yleisötilaisuuidessa, olisiko ollut jokun konferenssi tai konsertti, ja Putin istui vieressäni. Ja oi kuinka ihanasti putin lähentelikään minua! Oi että, vieläkin kihelmöi koko kehossani, kun ajattelen sitä.
Tilanne ei edennyt ihania hyväilyjä pidemmälle, ihan pakko on sanoa että valitettavasti, niin kuumana siinä unessa kävin. Sitten uni jatkui, että odotin Putinilta postia, kävin postitoimistossa kyselemässä, mutta postia ei tullut. Putinin rutjake oli unohtanut minut!
Olisi mukava tietää, oletteko muut nähneet unta Putinista? Painajaisia ehkä?
[/quote]
Ap on siis mies.
Tämäkin aloitus on peräisin Moskovasta ja Putinin maksama. Halutaan luoda hirviö-Putinista haluttavaa kuvaa.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 23:06"]Tämäkin aloitus on peräisin Moskovasta ja Putinin maksama. Halutaan luoda hirviö-Putinista haluttavaa kuvaa.
[/quote]
Ei kun nämä on kaikki jotain homoeroottista itsensä ilmaisua.
Angela Merkel kirjoittaa? Älä huoli...Kyllä se sulle viel soittelee!
HAuska :) En ole nähnyt Putinista unia, mutta ei haittais, jos tuollaisen vastaavan näkisin.