Romanttinen illallinen meni mönkään. Mitä tekisin?
Eli siis suunnittelimme miehen kanssa jo viikko sitten, että tänään loman kunniaksi ja lasten mentyä nukkumaan, söisimme takapihalla illallisen viineineen. Ostin jopa uuden seksikkään mekon tätä varten. Okei, alennuksesta sain halvalla, mutta se oli juuri sellainen mistä tiedän miehen pitävän.
Kävimme aamusta ruokaostoksilla ja Alkossa. Ihmettelin, kun miehellä oli niin kamala kiire. Koko ajan hoputti vieressä, ei sitä normaalisti tee. Syykin selvisi kun päästiin kotiin. Sen kaverin perhe lähti mummolaan ja tiedossa olisi poikien kaljoittelu-jalkapalloilta. Sinne se lähti jo kahden maissa hirveällä kiireellä. Kehtasi vielä lähtiessään sanoa, että "kuule, kulta, kunhan minä huomenna joskus pääsen sängystä ylös niin sitten maistuisi ne pihvit ja sun tekemät herkut". Eli siis mies poimii vain parhaat päältä. Tai niinhän se luulee...
Vanhempani pölähtivät yllättäen pari tuntia sitten oven taakse ja halusivat ottaa pikkuiset pariksi päiväksi heille. Lapsethan olivat ihan innoissaan. Juuri lähtivät.
Ongelmani on nyt se, että pukeutuisinko uuteen mekkoon ja lähtisin kaverini luokse grillijuhliin vai kutsuisinko erään toisen ystäväni tänne istumaan iltaa? Voitaisiin syödä illallinen...
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 20:00"]
...Ongelmani on nyt se, että pukeutuisinko uuteen mekkoon ja lähtisin kaverini luokse grillijuhliin vai kutsuisinko erään toisen ystäväni tänne istumaan iltaa? Voitaisiin syödä illallinen...
[/quote]
pukeudu siihen mekkoon ja kutsu (mies)ystävä luoksesi istumaan iltaa...
Kummin vaan, ap. Älä jää kotiin möksöttämään. MM-kisoja on enää KAKSI matsia jäljellä, ja sitten neljän vuoden tauko. Ymmärrän miestäsi täysin.
Itku pääsee, kun kisat loppuu, varsinkin jos Saksa voittaa. :(
Joo, ne grillijuhlat houkuttelee, mutta toisaalta olisi mielessä lapsellinen kosto syödä kaverin kanssa ne ruuat, mitä mies varmaan olettaa mun huomenna sen krapulaa helpottamaan kokkaavan. Oli nimittäin todella kurja temppu. Ap
Miehet on juuri noin romanttisia! Meidän kahdenkeskinen viikonloppu olikin sängyssä piereskelyä. Mutta halusi sentään piereskellä yhdessä.
Vedä herkut napaan hyvässä seurassa! Miehelle voit tarjota jotain väljähtynyttä olutta, kun heräilee krapuloissan.
No en mä ainakaan huomenna miehen kanssa sitä illallista enää söisi. Eri asia, jos hän olisi ajoissa kysellyt, että sopiiko suunnitelman muutos, mutta että oikein kaupassa iltaanne varten kävitte ja sielläkin vielä antoi ymmärtää, että söisitte illallisen yhdessä. Paska ukko.
Pistä pihvit paistumaan heti, ja lähde sitten grillijuhliin tai jonnekin muualle vaikka kaverin kanssa tuulettumaan.
Ja muista, älä tule kotiin ennen aamua!
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 20:07"]
Joo, ne grillijuhlat houkuttelee, mutta toisaalta olisi mielessä lapsellinen kosto syödä kaverin kanssa ne ruuat, mitä mies varmaan olettaa mun huomenna sen krapulaa helpottamaan kokkaavan. Oli nimittäin todella kurja temppu. Ap
[/quote]
No älä kokkaa, aikuinen mies ei nälkään ihan heti kuole.
Tyhmä mies. Jos on ennakkoon sovittu treffit tai muu vastaava, niin ei sitä voi rikkoa, poislukien tietysti sairastumiset jne.
Vie sinne grillijuhliin nuo teidän illallistarpeet myös.
Ei millään pahalla, mutta luuletko tämän viikon lopun olevan "viimeinen"?? Eiköhän niitä kerkee vielä viettämään niin että alkaa jo toisen naama tympäseen.. T11
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 20:16"]
Ei millään pahalla, mutta luuletko tämän viikon lopun olevan "viimeinen"?? Eiköhän niitä kerkee vielä viettämään niin että alkaa jo toisen naama tympäseen.. T11
[/quote]
No olisihan se nyt ollut ap:n mieheltä kohteliasta ilmoittaa suunnitelmien muutoksesta edes HIEMAN aikaisemmin kuin samana päivänä.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 20:16"]
[/quote]
Eiköhän AP:ta vituta tässä nyt vain se, ettei mies voinut heti kertoa, että meneekin kaverinsa luokse. Miksi sitä tietoa piti pantata?
Grillijuhlat tänään, huomenna kokkaat vain itsellesi :)
En luule olevan viimeinen viikonloppu, mutta harmittaa se, että oltiin asia jo sovittu ja sitten yhtäkkiä mies vain muuttaa suunnitelmia minua edes asiasta varoittamatta.
Nakkasin just pihvit pakkaseen, korkkasin viinipullon ja otan pikasuihkun. Tunnin päästä tulee kyyti. Menen grillibileisiin. Ap.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 20:20"]
En luule olevan viimeinen viikonloppu, mutta harmittaa se, että oltiin asia jo sovittu ja sitten yhtäkkiä mies vain muuttaa suunnitelmia minua edes asiasta varoittamatta.
Nakkasin just pihvit pakkaseen, korkkasin viinipullon ja otan pikasuihkun. Tunnin päästä tulee kyyti. Menen grillibileisiin. Ap.
[/quote]
Hyvä! Viivy myöhään äläkä seuraavana päivänä vaan ala kokata mitään.
Olipa kurja temppu mieheltä. Sulla kävi tuuri, kun voit silti pitää hauskaa. Mä lähtisin grillijuhliin. :)