Paljonko vielä laihduttaisit? (kuva)
Tässä on tilanne 3 kk synnytyksestä. Painoa on 20 kg vähemmän kuin mitä paino oli raskauden lopussa, eli 6 kg vähemmän kuin raskautta edeltänyt paino. Niin monta kymmentä arvioivaa kommenttia olen saanut vartalostani kuulla sekä raskauden aikana että sen jälkeen että samapa se on tänne pistää arvioitavaksi.
Mitat 178/66, mutta mielestäni näytän isommalta. Kaupassa joudun aina ottamaan kaikista isoimmat housut, jotka sitten just ja just menevät jalkaan reisistä. Pillifarkuissa tuumakoko taitaa olla W36, mutta sitten vyötärölle jää kaistale ylimääräistä (vaan pienemmät eivät mene polvesta ylöspäin).
Tuumasin, että jos 10 kg laihduttaisi niin olisin ehkä normaalin ihmisen mitoissa ja löytäisin jopa normaaleista kaupoista vaatteita. Nykyään kun housuja ei löydy, ei noin isoja kokoja ole tavallisissa rekeissä.
Joo, tiedetään, kuvassa on likainen peili, epäsopivat vaatteet ja karsean väriset hiukset. Mutta olkoon, ne eivät ole pointti.
Kommentit (24)
Haluisin nähdä ap:n kuvan, olen saman mittainen nainen ja vauva myös minulla. Tosin painan noin 25 kg enemmän kuin ap, ja mulle menee just ja just ne 44 koon housut jalkaan. Lyhyet ne kylläkin on.
Täh olet ihan normaalipainoinen? Olen itse pari senttiä pidempi ja kilon kevyempi ja ihan timmi. Tietty riippuu lihasmassasta yms., mutta tuota kuvaa ei enää saa auki.. :) Älä turhaan murehdi!
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 10:58"]
En mä usko, että ap:lla on syömishäiriötä, jos hänelle menee oikeasti koon 44 housut.
[/quote]
Ei se syömishäiriö housunkokoja tai painoa katso.
Sulla on niin lyhyt aika synnytyksestä, että vartalo vielä muotoutuu. Mutta jos jotin haluat tehdä, niin vatsaliikkeet voisivat olla ihan paikallaan. Vatsa pömpöttää vähän raskauden jäljiltä.
Älä tuijota vaatteiden kokonumeroita vaan sovitele ja etsi hyvin istuvia ja päällä mukavalta tuntuvia vaatteita. Piukat pillifarkut eivät ole pienen vauvan äidin paras vaate.