Vanhentaako läski?
Nyt kaipaisin rehellisiä kommentteja, en siis mitään kettuiluja. Vanhentaako ylipaino? Minulla ollut vaikea elämäntilanne ja olen lihonut tosi paljon, olen siis tosi läski. Ja nyt viime aikoina minulta on pariin kertaan kysytty, että olenko eläkkeellä? Olen vähän päälle viisikymppinen. Maski ollut päällä. Ryppyjä ei minulla ole, mutta muuten varmasti nuhjuinen olemus.
Tarkoitus on nyt aloittaa fyysisen kunnon kohotus ja laihdutus, ja muutenkin kohentaa ulkonäköä, etten nyt vielä ihan mummolta näyttäisi. Tukka on pitkä, roikkuva hiirenvärinen hiirenhäntä ja pukeudun leghinsseihin ja virttyneisiin vaatteisiin.
Mitä minun kannattaisi tehdä, että en nyt vielä mummolta näyttäisi?
Ja oikeita neuvoja ja tsemppaamista siis kaipaan, en kettu8lua, kiitos!
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Luetteletkin jo itse ulkoisia syitä, jotka vanhentavat. Luultavasti myös liikut vaikean oloisesti ylipianon vuoksi, se vanhentaa myös, kun tulee kuva, että ihmisellä on paljon kremppoja kropassaan.
Hienoinen/kohtuullinen ylipaino ei vanhenna vaan päinvastoin rasva kasvoissa vähentää ryppyjä. Monet vanhemmat laihat ihmiset ovat paljon vanhemman näköisiä ja kurttusempia kuin ikäisensä pyöreät ihmiset.
Ja katsopa muuten läheltä monia ns kuivan kesän oravia, joilla on hyvin vähän rasvaa kropassaan. Heidän naamansa on täynnä vanhentavaa kurttua ja ryppyä, varsinkin hymyillessä, ja ihan nuorehkoilla/ikäisillä ihmisillä.
Lopussa siis keski-ikäisillä ihmisillä...
Rasvakerros ympärillä tekee suojan. Vaikea selittää.
Kuulostaa typerältä mutta toimii siten. Laihana olo kropassa on paljon suojattomampi.
Kyllä ylipaino on yksi eniten vanhentavista tekijöistä. Tynnyrimäinen vartalo, taikinanaama, roikkoposket ja kaksari eivät tuo mieleen nuoruutta.
Kyllä vanhentaa. Rypyttömyys ei tosiaankaan ole mikään autuaaksi tekevä asia, eivätkä tavalliset rypyt vanhenna tai rumenna ulkonäköä niin paljon kuin lihavat usein yrittävät uskotella. Lihava vartalo on emäntämäinen ja mummomainen, näin se vain on.
Panosta itsestäsi huolehtimiseen: terveytesi on tärkeä. Ravitse kehoasi terveellisellä ruoalla ja liiku jaksamisen mukaan.
Älä näyttäydy kodin ulkopuolella trikoovaatteissa, hiukset likaisena tai muuten vain nuhjuisena.
Luetteletkin jo itse ulkoisia syitä, jotka vanhentavat. Luultavasti myös liikut vaikean oloisesti ylipianon vuoksi, se vanhentaa myös, kun tulee kuva, että ihmisellä on paljon kremppoja kropassaan.
Hienoinen/kohtuullinen ylipaino ei vanhenna vaan päinvastoin rasva kasvoissa vähentää ryppyjä. Monet vanhemmat laihat ihmiset ovat paljon vanhemman näköisiä ja kurttusempia kuin ikäisensä pyöreät ihmiset.
Ja katsopa muuten läheltä monia ns kuivan kesän oravia, joilla on hyvin vähän rasvaa kropassaan. Heidän naamansa on täynnä vanhentavaa kurttua ja ryppyä, varsinkin hymyillessä, ja ihan nuorehkoilla/ikäisillä ihmisillä.