Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni juo maitoa ja pitää sitä terveellisenä?

Vierailija
18.08.2021 |

MIssään ulkomailla ei aikuiset juo maitoa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Japanilaiset karsastaa turisteja, jotka käyttävät maitotuotteita, koska sellaiset ihmiset haisevat heistä härskille.

Lisäksi maito aiheuttaa nieluun limaa, jota flunssassa erittyy enemmän ja tuo kurjaa oloa.

Oletko tehnyt gallupin Japanissa? Höps höps.

Joka maidosta tykkää, sitä tuskin Japanilaisten mielipiteet kiinnostaa.

Vierailija
22/33 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

juon joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama taas kerran mitä joku tykkää tai ei tykkää:

🥛❤️ maidon juontia EN lopeta.

Vierailija
24/33 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo maitoa lainkaan, juon vettä. Itse ihmettelen mehun ja etenkin limun litkijöitä. Turhaa sokeria tai makeutusainetta ja ne maistuvat pahalle. coca colalla avataan viemäreitä ja joku näkee silti järjeväksi nauttia sisäisesti tätä myrkkyä.

Kuitenkin vain itsekseni ihmettelen asiaa ja annan muiden juoda limpparinsa rauhassa. Sama maidon kanssa. Itse juon alkoholia välillä ja sekään ei terveellistä ole. Eli ihmetellään muiden tapoja ihan itsekseen, eikä tuomita ketään heidän "paheistaan". Kaikki tekevät niinkuin parhaaksi näkevät.

Vierailija
25/33 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan 4 286 394 suomalaista.

Vierailija
26/33 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni juo viiniä ja luulee sitä hyväksi?

Vierailija
27/33 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en tajua miten joitakin niin kovasti nyppii toisten maidon juonti? Ollaan niin yleviä jos ei itse juo, ihan niin kuin maidon juonnissa ois jotain pahaa. On joitain syömisiä, joiden kanssa erityisesti maito on ihan ylivertaista.

Tuore lämmin korvapuusti ja lasi kylmää maitoa. Nam! 🥰

Vierailija
28/33 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Japanilaiset karsastaa turisteja, jotka käyttävät maitotuotteita, koska sellaiset ihmiset haisevat heistä härskille.

Lisäksi maito aiheuttaa nieluun limaa, jota flunssassa erittyy enemmän ja tuo kurjaa oloa.

Jaa. Voi että. Kyllä minä nyt maitotuotteiden käytön lopetan, kun jotkut riisinpurijat karsastaa.

Vierailija
29/33 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee testi , juo punaista maitoa 10 litraa 2 päivässä

toinen , osta 5 kilon pussia sokeria, ja laita vettä sekaan 6 litraa , leiki että tämä seos on virkistävää , terveellistä kokakolaa , eihän lapset juo maitoa , eihän se voi olla hyväksi....

70 luvun punainen ( paksu rasvamaito sisälsi vettä 96% ) 4 prosenttia oli sitten sitä ta.

2021 vuonna , mitä luulet veden osuuden olevan tuossa himoitussa ( vaalean sininen purkki )...........

Vierailija
30/33 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erityisemmin pidä maidon mausta, juon sitä koska se lisää liman eritystä, kärsin kuivasta suusta ja maito on toistaiseksi voittanut kaikki sylkeä lisäävät pastillit, joten jatkan sen hörppimistä.

Vierailija
31/33 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes kaikki ainekset on purkitettua tai pakattua vettä, kotona se maksaa n, 3e / 1000 litraa

kilon maitojauhe maksaa n. 8e.

3 testi lisää 10 traan kirkasta vettä maitojauhoa , vain niin vähän että vesi muuttuu vaaleaksi......montako t- lusikallista meni.

Vierailija
32/33 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Jaa. Voi että. Kyllä minä nyt maitotuotteiden käytön lopetan, kun jotkut riisinpurijat karsastaa.

😂

Vierailija
33/33 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 testi , kerää ruosteisia muttereita ja pultteja ämpäriin , kaada raikasta , virkistävää jää kylmää kolajuomaa sekaan , ihme on tapahtunut , 2 päivän päästä ruoste on irronnut , aivan kuin ukin ja mummon hampaat......

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi