Kuinka moni juo maitoa ja pitää sitä terveellisenä?
Kommentit (33)
Mutta siis kuinka moni? Mun on vaikea ymmärtää tälläistä tyhmyyttä....
Eri maissa on tuettu eri teollisuutta: Suomessa maitotilallisia, Ranskassa viiniä, USA:ssa Coca-Colaa.
No, et voi väittää ettei siinä ois paljon hyvääkin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta siis kuinka moni? Mun on vaikea ymmärtää tälläistä tyhmyyttä....
Ymmärrän hyvin, että tyhmänä et ymmärrä.
eiks tää mee samaan kategoriaan rokotteen kanssa:
Moniko ottanut piikin ja pitää sitä terveellisenä?
Vierailija kirjoitti:
No, et voi väittää ettei siinä ois paljon hyvääkin.
Mita hyvaa mita ei muualta saisi? Haiseekin kuvottavalle.
Juon 1.5 litraa punaista maitoa joka päivä. Ai että:)
En ymmärrä minäkään. Mitä hyvää siinä siis on? Kalsiumia saa myös muualta.
En ikinä juo maitoa pelkästään. Nyt lopetin myös kahvin juonnin, joten jäi se maitokahvikin pois.
Itse olen näin reilusti yli nelikymppisenä ihan terve, vaikka lopetin maidon juonnin 8-vuotiaana.
Ja näin jälkikäteen jopa vähän erikoista, että niin vanhempani kuin koulu asian sallivat. En ole käyttänyt kalkkivalmisteita, mutta syön kyllä toisinaan juustoja. Ja esim . kynteni ovat erittäin vahvat.
On vähän erikoista, että meillä maidon juojien maassa on eniten osteoporoosia. Omassa suvussanikin tuo on todella yleistä.
Jaa, minusta on näyttänyt että niitä muovisia maitopäniköitä amerikkalaisissa tv-ohjelmissa kun on.
No kuitenkin, minä ostan pari purkkia kuussa koska on niin hyvää.
Ja juustonsyöjien on tyhjä haukkua ainakaan, koska juustokiloon menee n. 10 kg maitoa.
Tylsää olisi juoda aina vettä ruoan kanssa. Maito on hyvää. Tarviiko muita syitä?
Jostain pitää saada D-vitamiinia. Minä juon maitoa, mutta voisihan sen saada muualtakin.
Japanilaiset karsastaa turisteja, jotka käyttävät maitotuotteita, koska sellaiset ihmiset haisevat heistä härskille.
Lisäksi maito aiheuttaa nieluun limaa, jota flunssassa erittyy enemmän ja tuo kurjaa oloa.
Minä taas en tajua miten joitakin niin kovasti nyppii toisten maidon juonti? Ollaan niin yleviä jos ei itse juo, ihan niin kuin maidon juonnissa ois jotain pahaa. On joitain syömisiä, joiden kanssa erityisesti maito on ihan ylivertaista.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en tajua miten joitakin niin kovasti nyppii toisten maidon juonti? Ollaan niin yleviä jos ei itse juo, ihan niin kuin maidon juonnissa ois jotain pahaa. On joitain syömisiä, joiden kanssa erityisesti maito on ihan ylivertaista.
No tottapa tuokin. En itse ainakaan ikinä kenellekään kerro maitofobioistani, vaikka tosiaan yli 30 vuotta olen ollut maitoa juomatta.
12
Erittäin moni.