Taidan vihata naisia
Olen tässä tullut siihen tulokseen, että taidan vihata naisia. Toisaalta voi olla, että vihaan ihmisiä ylipäätään, sillä en pidä erityisemmin miehistäkään. Eikä minulla kai pitäisi olla mitään syytä vihata naisia, naiset ovat olleet minulle hyviä ja olen heiltä myös huomiota saanut. Jotenkin vain sellainen paskamainen inhon ja ärtymyksen tunne tulee melkein aina, kun naisen kanssa keskustelee. Mitähän tälle tekisi?
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:24"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 22:57"]Ymmärrät ilmeisesti itsekin, että vihasi on irrationaalista. Hankkiudu psykologin tai psykiatrin juttusille. Tilasi voi pahentua, ja voit olla vaarallinen. [/quote] Mistä päättelet, että olisin vaarallinen? Juuri tuollainen paskapuhe ja ylireagointi kaikkeen on yksi asia, jota naisissa vihaan.
[/quote]
Et ole niin älykäs kuin luulet. Se on vaarallista, koska et silloin käsitä ollenkaan itse, miten huono vastaanottimesi on. Tuossa kirjoituksessa ei sanottu, että olet vaarallinen nyt, vaan että voit muuttua sellaiseksi. Kun koko ajan otat palautetta vastaan monta piirua negatiivisemmin kuin se on tarkoitettu, ruokit koko ajan raivoasi etkä tajua sitä itse. Puhut siis nyt itse paskaa ja ylireagoit, ja 27 osoittaa myös, että projisoit rajusti.
Mitä ihmettä sinulle on tehty?
[/quote]
Sinä puolestasi kuvittelet itsestäsi aivan liikoja, kuten naiset useimmiten. Olen melko suurella todennököisyydellä ainakin sinua älykkäämpi, sillä sinä näytät luulevan, että olen täysin kyvytön analysoimaan itseäni ja katsomaan tilannettani objektiivisesti. Mutt ei, toisin kuin ylimielisesti kuvittelet, en ole tunteideni orja. Sinulle on ilmeisesti täysi mahdottomuus ymmärtää, että kärjistävä nettikirjoittelu ei tarkoita ihmisen toimivan samalla tapaa todellisessa elämässään. Tämä on sekä sinulle että ketjun perusteella monelle muulle naiselle täysin käsittämätön ajatus.
Millaisen elämän sinä puolestasi olet elänyt, jotta sinusta on tullut ylimielinen, omaan ylivertaisuuteesi uskova kusipää?
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:50"]Et ole sairas AP. Naisissa ei ole muuta hyvää kuin tussu ja sekin helposti korvattavissa. Säästä hermos ja älä turhaan stressaa niiden takia.
[/quote]
Hieman raaka näkemys tämäkin, mutta kiitos kannustuksesta kuitenkin.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 00:01"]Mielipiteesi on rekisteröity :) Nyt kaivaudu takaisin erakkoluolaasi kiitos
[/quote]
Mene sinä pesemään vittusi.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 00:02"]Ap, voi ap, sinun seurasi se vasta sielua hivelevää on!
[/quote]
Mistä sinä, tantta, teidät yhtään mitään siitä, millaista minun seurani todellisuudessa on? Oletko tosiaan niin typerä, että luulet minun keskustelevan tähän tapaan oikeasti? Naiset ovat kyllä todella harhaisia.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 00:05"]
http://seta.fi/tietoa-ja-tukea/
[/quote]
Ja tarkemmin ottaen http://seta.fi/tuki-ja-neuvontapalvelut/
[/quote]
Sinun kaltaisesi ihmiset ovat niitä todellisuudessa vaarallisia.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 01:08"]
Millaisen elämän sinä puolestasi olet elänyt, jotta sinusta on tullut ylimielinen, omaan ylivertaisuuteesi uskova kusipää?
[/quote]No nyt minä repesin! XDDD Ap kirjoitti tämän lauseen... tajuamatta ilmeisesti ollenkaan, että viidellä viimeisellä sanalla luonnehti loistavasti itse itseään! En ole osallistunut tähän "keskusteluun" muuta kuin lukemalla, enkä jatka tästä edespäinkään vaan menen nukkumaan, mitä suosittelen myös sinulle ap, niin jaksat taas huomenna oikein pontevasti vihata koko maailmaa. Hyvää yötä kaikille :)
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 01:00"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:42"]Onhan se aika iso juttu, jos koet että on mahdotonta keskustella miesten kanssa ja raivostuttavaa ja ällöttävää keskustella naisten kanssa. Jos et pysty lajityypilliseen toimintaan ja se seikka häiritsee elämääsi, niin aika iso vika sulla silloin on. Jos se taas ei häiritse, niin mitäs siitä sitten. [/quote] Häiritsee aika silloin, kun joudun tekemisiin muiden ihmisten kanssa. Valtaosa ihmisistä on äärimmäisen tyhmiä, tietämättömiä, ennakkoluuloisia paskiaisia. En ymmärrä miksi älyllisesti sammakon tasolla olevia ihmisiä pitäisi kunnioittaakaan. Ehkä naiset keskimäärin miehiä sosiaalisempina vain tuovat tietämättään esiin oman tyhmyytensä, ja ehkä he siksi ärsyttävät niin paljon. Luultavasti miehet ovat yhtä ääliöitä.
[/quote]
Kun sinut törkättiin tähän maailmaan, niin luvattiinko sinulle jotain muuta?
Siksikö ajattelet itse olevasi jotain verrattoman paljon enemmän? Et ole kuitenkaan tässä keskustelussa antanut minkäänlaista evidenssiä uskomuksesi tueksi. Ei tarvitse olla itse edes keskimääräinen pitääkseen muita tyhminä, rumina ja ilkeinä. Päinvastoin, se tuntuu vain helpottavan vihamielistä projisointia. Jokaisessa vastauksessasi solvaat muita siitä, mitä itsestäsi taidat tosiasiassa ajatella. Mitä jos myöntäisit sen, etkä pitäisi sitäkin muiden syynä.
AP ei ole sanonut vielä mitään, mikä osoittaisi hänen olevan millään lailla älykkäämpi tai viisaampi kuin hänen suuresti halveksimansa ihmiset. Pata kattilaa soimaa.
Kuulostaa ihan Suomi24:n vakiosinkkutrollilta. On vielä niin kiinni teini-iässään, että odottaa isän ja varsinkin äidin taluttavan hänet avun lähteelle. Vastuuta ei oteta kiusallakaan omille harteille yli kolmikymppisenäkään. Nämä ovat saaneet tuhansia vastauksia jo ennestään, mutta kannattaahan se esiintyä uutena tapauksena, niin pääsee taas toistamaan itseään.
Muuta erämökkiin Lappiin. Oot siellä kaks viikkoa yksin ilman nettiä tai luuria ja jopas taas ihmisten tyhmiä juttuja kestää paljon paremmin
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 22:57"]Ymmärrät ilmeisesti itsekin, että vihasi on irrationaalista. Hankkiudu psykologin tai psykiatrin juttusille. Tilasi voi pahentua, ja voit olla vaarallinen.
[/quote]
Mistä päättelet, että olisin vaarallinen? Juuri tuollainen paskapuhe ja ylireagointi kaikkeen on yksi asia, jota naisissa vihaan.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:00"]Kyllä kannattaa hakea ammattiapua, ei tuon laatuiseen ongelmaan ratkaisua täältä löydy. On todella sairasta vihata koko sukupuolta, tai jopa ihmiskuntaa kokonaisuutena. Kuitenkin meitä on täällä miljardeja yksilöitä joita et ole koskaan edes tavannut. En käsitä miten se voi ärstyttää että joku on nainen, naisia on miesmäisiäkin, ärsyttävätkö hekin vain sen takia mikä värkki on jalkovälissä, entä ärsyttävätkö naismaiset miehet? Sukupuolen sisällä on enemmän eroja kuin sukupuolten välillä.
[/quote]
Kun kerran sitä ammattiapua tyrkytät, osaat varmasti kertoa, millainen ammattiapu tarkalleen ottaen olisi tarpeen. Millaista terapiaa suosittelet?
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:02"]Henry, sä tarvitset apua.
[/quote]
Henry on ihan perseestä.
Älä nyt sit hemmetti täällä ainakaan roiku, palsta täynnä kettumaisia akkoja.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:23"]Muuta erämökkiin Lappiin. Oot siellä kaks viikkoa yksin ilman nettiä tai luuria ja jopas taas ihmisten tyhmiä juttuja kestää paljon paremmin
[/quote]
Oon kyllä yrittänyt eristäytyä niin hyvin kuin voin niin että ihmisiä ei tarvitse nähdä juuri ollenkaan. Naiset menevät niin kauan kuin niiden kanssa ei tarvitse keskustella eikä niiden juttuja tarvitse kuunnella.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:26"]
Älä nyt sit hemmetti täällä ainakaan roiku, palsta täynnä kettumaisia akkoja.
[/quote]
Hear, hear.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:26"]Älä nyt sit hemmetti täällä ainakaan roiku, palsta täynnä kettumaisia akkoja.
[/quote]
Osittain tämä palsta onkin saanut mut vihaamaan naisia. Ilmeisesti naiset ovat todellisuudessa sellaisia kuin tällä palstalla. Jos ovat, inhoni ei todellakaan ole irrationaalista niin kuin edellä väitettiin, vaan täysin perusteltua.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:48"][quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:41"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:35"]Voi raukkaa, mitä naiset sinussa menettävätkään. :( [/quote] Naiset? Monikossa? Miksi helvetissä minun pitäisi miellyttää naisia heidän sukupuolensa vuoksi?
[/quote]
Ihmettelisin, jos kukaan nainenkaan haluaisi miellyttää sua. :-)
[/quote]
Oletko koskaan pysähtynyt miettimään, mistä tällaiset näennäisnokkelat pikku puolustusreaktiot syntyvät? Tämähän on naisille erittäin tyypillinen reaktio: kuvitellaan että naisvihansa tunnustava mies on väistämättä jokin ihmishirviö, jota kaikki naiset haluavat välttää. Ahdistaako sinua ajatella, että hän saattaa olla muilta osin ihan tavallinen mies, ehkä jopa sellainen, josta naiset pitävät? Ehkä jopa sinun miehesi. Siksikö lapsellisia sivalluksiasi nakkelet?