Taidan vihata naisia
Olen tässä tullut siihen tulokseen, että taidan vihata naisia. Toisaalta voi olla, että vihaan ihmisiä ylipäätään, sillä en pidä erityisemmin miehistäkään. Eikä minulla kai pitäisi olla mitään syytä vihata naisia, naiset ovat olleet minulle hyviä ja olen heiltä myös huomiota saanut. Jotenkin vain sellainen paskamainen inhon ja ärtymyksen tunne tulee melkein aina, kun naisen kanssa keskustelee. Mitähän tälle tekisi?
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:26"]
Älä nyt sit hemmetti täällä ainakaan roiku, palsta täynnä kettumaisia akkoja.
[/quote]
Hear, hear.
[/quote]
Opettele puhumaan suomea.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:27"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:23"]Muuta erämökkiin Lappiin. Oot siellä kaks viikkoa yksin ilman nettiä tai luuria ja jopas taas ihmisten tyhmiä juttuja kestää paljon paremmin [/quote] Oon kyllä yrittänyt eristäytyä niin hyvin kuin voin niin että ihmisiä ei tarvitse nähdä juuri ollenkaan. Naiset menevät niin kauan kuin niiden kanssa ei tarvitse keskustella eikä niiden juttuja tarvitse kuunnella.
[/quote]
Onko tämä siis masokistinen aloitus sinulta?
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:29"]Sinulla on jokin ongelma jota et kaiketi ole tunnistanut, kun se oireilee noin isosti. Kannattaa käydä jonkin auttavan tahon juttusilla koska omaan niskaasi se lopulta kaatuu.
[/quote]
Ja tässä toinen naisten raivostuttava piirre: ei osata sanoa mihinkään mitään konkreettista kaikki on epämääräistä lässytystä ("auttava taho", voi Jeesus) eikä mitään oikeita ratkaisuehdotuksia osata ehdottaa.
Kuvitelkaapa naisten pyörittämä maa: täysi vitsi. Kukaan ei saisi ikinä mitään tehtyä.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:29"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:26"] Älä nyt sit hemmetti täällä ainakaan roiku, palsta täynnä kettumaisia akkoja. [/quote]
Hear, hear. [/quote] Opettele puhumaan suomea.
[/quote]
Kiitos neuvosta, valitettavasti se oli turha koska osaan kyllä. Halusin vain brassailla sillä että hallitsen myös ulkomaan kieltä.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:27"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:23"]Muuta erämökkiin Lappiin. Oot siellä kaks viikkoa yksin ilman nettiä tai luuria ja jopas taas ihmisten tyhmiä juttuja kestää paljon paremmin [/quote] Oon kyllä yrittänyt eristäytyä niin hyvin kuin voin niin että ihmisiä ei tarvitse nähdä juuri ollenkaan. Naiset menevät niin kauan kuin niiden kanssa ei tarvitse keskustella eikä niiden juttuja tarvitse kuunnella.
[/quote]
Onko tämä siis masokistinen aloitus sinulta?
[/quote]
Ehkä. En tiedä. Miesten kanssa on tosin vielä vittumaisempaa keskustella.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:29"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:26"] Älä nyt sit hemmetti täällä ainakaan roiku, palsta täynnä kettumaisia akkoja. [/quote]
Hear, hear. [/quote] Opettele puhumaan suomea.
[/quote]
Kiitos neuvosta, valitettavasti se oli turha koska osaan kyllä. Halusin vain brassailla sillä että hallitsen myös ulkomaan kieltä.
[/quote]
Suomenkielisellä palstalla on syytä keskustella suomeksi, ellet halua antaa itsestäsi täysin typerää kuvaa.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:32"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:27"] [quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:23"]Muuta erämökkiin Lappiin. Oot siellä kaks viikkoa yksin ilman nettiä tai luuria ja jopas taas ihmisten tyhmiä juttuja kestää paljon paremmin [/quote] Oon kyllä yrittänyt eristäytyä niin hyvin kuin voin niin että ihmisiä ei tarvitse nähdä juuri ollenkaan. Naiset menevät niin kauan kuin niiden kanssa ei tarvitse keskustella eikä niiden juttuja tarvitse kuunnella. [/quote]
Onko tämä siis masokistinen aloitus sinulta? [/quote] Ehkä. En tiedä. Miesten kanssa on tosin vielä vittumaisempaa keskustella.
[/quote]
Mikä miesten kanssa keskustelemisessa ärsyttää? Yleensäkin ja suhteessa naisten kanssa keskustelemiseen.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:31"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:29"]Sinulla on jokin ongelma jota et kaiketi ole tunnistanut, kun se oireilee noin isosti. Kannattaa käydä jonkin auttavan tahon juttusilla koska omaan niskaasi se lopulta kaatuu. [/quote] Ja tässä toinen naisten raivostuttava piirre: ei osata sanoa mihinkään mitään konkreettista kaikki on epämääräistä lässytystä ("auttava taho", voi Jeesus) eikä mitään oikeita ratkaisuehdotuksia osata ehdottaa. Kuvitelkaapa naisten pyörittämä maa: täysi vitsi. Kukaan ei saisi ikinä mitään tehtyä.
[/quote]
Työterveyshuolto, yksityisen psykologiaseman psykologi, kriisipuhelin, kriisikeskus, seurakunnan diakoni, terveyskeskuslää... tai unohda tuo viimeinen.
Yleensä ihmisvihaajat vihaa kaikkei eniten itseään.
Voi raukkaa, mitä naiset sinussa menettävätkään. :(
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:34"]
Yleensä ihmisvihaajat vihaa kaikkei eniten itseään.
[/quote]
Sukupuoleen kohdistuva viha ilman mitään traumapohjaista syytä on erityisen mielenkiintoinen. Yleensä sellainen ihminen vihaa omaa seksuaalisuuttaan.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:32"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:27"] [quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:23"]Muuta erämökkiin Lappiin. Oot siellä kaks viikkoa yksin ilman nettiä tai luuria ja jopas taas ihmisten tyhmiä juttuja kestää paljon paremmin [/quote] Oon kyllä yrittänyt eristäytyä niin hyvin kuin voin niin että ihmisiä ei tarvitse nähdä juuri ollenkaan. Naiset menevät niin kauan kuin niiden kanssa ei tarvitse keskustella eikä niiden juttuja tarvitse kuunnella. [/quote]
Onko tämä siis masokistinen aloitus sinulta? [/quote] Ehkä. En tiedä. Miesten kanssa on tosin vielä vittumaisempaa keskustella.
[/quote]
Mikä miesten kanssa keskustelemisessa ärsyttää? Yleensäkin ja suhteessa naisten kanssa keskustelemiseen.
[/quote]
Miesten kanssa on täysin mahdoton keskustella. Naisten kanssa se on mahdollista mutta vittumaista.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:31"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:29"]Sinulla on jokin ongelma jota et kaiketi ole tunnistanut, kun se oireilee noin isosti. Kannattaa käydä jonkin auttavan tahon juttusilla koska omaan niskaasi se lopulta kaatuu. [/quote] Ja tässä toinen naisten raivostuttava piirre: ei osata sanoa mihinkään mitään konkreettista kaikki on epämääräistä lässytystä ("auttava taho", voi Jeesus) eikä mitään oikeita ratkaisuehdotuksia osata ehdottaa. Kuvitelkaapa naisten pyörittämä maa: täysi vitsi. Kukaan ei saisi ikinä mitään tehtyä.
[/quote]
Työterveyshuolto, yksityisen psykologiaseman psykologi, kriisipuhelin, kriisikeskus, seurakunnan diakoni, terveyskeskuslää... tai unohda tuo viimeinen.
[/quote]
Ja mitä siellä? Mikä tarkalleen ottaen on sinusta ongelmani? Koet olosi jotenkin turvattomaksi siksi, etten nosta pilluasi jalustalle?
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:34"]Yleensä ihmisvihaajat vihaa kaikkei eniten itseään.
[/quote]
Ja mikä tämän pikku viisauden pointti on? Arvelet etten tiedä sitä?
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:35"]Voi raukkaa, mitä naiset sinussa menettävätkään. :(
[/quote]
Naiset? Monikossa? Miksi helvetissä minun pitäisi miellyttää naisia heidän sukupuolensa vuoksi?
Onhan se aika iso juttu, jos koet että on mahdotonta keskustella miesten kanssa ja raivostuttavaa ja ällöttävää keskustella naisten kanssa. Jos et pysty lajityypilliseen toimintaan ja se seikka häiritsee elämääsi, niin aika iso vika sulla silloin on. Jos se taas ei häiritse, niin mitäs siitä sitten.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:39"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:31"] [quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:29"]Sinulla on jokin ongelma jota et kaiketi ole tunnistanut, kun se oireilee noin isosti. Kannattaa käydä jonkin auttavan tahon juttusilla koska omaan niskaasi se lopulta kaatuu. [/quote] Ja tässä toinen naisten raivostuttava piirre: ei osata sanoa mihinkään mitään konkreettista kaikki on epämääräistä lässytystä ("auttava taho", voi Jeesus) eikä mitään oikeita ratkaisuehdotuksia osata ehdottaa. Kuvitelkaapa naisten pyörittämä maa: täysi vitsi. Kukaan ei saisi ikinä mitään tehtyä. [/quote] Työterveyshuolto, yksityisen psykologiaseman psykologi, kriisipuhelin, kriisikeskus, seurakunnan diakoni, terveyskeskuslää... tai unohda tuo viimeinen. [/quote] Ja mitä siellä? Mikä tarkalleen ottaen on sinusta ongelmani? Koet olosi jotenkin turvattomaksi siksi, etten nosta pilluasi jalustalle?
[/quote]
Ei ole minun asiani tietää mikä tarkalleen ottaen on sinun ongelmasi, mutta viestiesi perusteella sinulla on todella paha olla. Ehkä olet tullut tänne vain hakemaan vahvistusta negatiivisille tunteillesi, mutta voi tätä keskustelua lukea myös jonkinlaisena avunhuutona.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:41"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:35"]Voi raukkaa, mitä naiset sinussa menettävätkään. :( [/quote] Naiset? Monikossa? Miksi helvetissä minun pitäisi miellyttää naisia heidän sukupuolensa vuoksi?
[/quote]
Ihmettelisin, jos kukaan nainenkaan haluaisi miellyttää sua. :-)
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:24"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 22:57"]Ymmärrät ilmeisesti itsekin, että vihasi on irrationaalista. Hankkiudu psykologin tai psykiatrin juttusille. Tilasi voi pahentua, ja voit olla vaarallinen. [/quote] Mistä päättelet, että olisin vaarallinen? Juuri tuollainen paskapuhe ja ylireagointi kaikkeen on yksi asia, jota naisissa vihaan.
[/quote]
Et ole niin älykäs kuin luulet. Se on vaarallista, koska et silloin käsitä ollenkaan itse, miten huono vastaanottimesi on. Tuossa kirjoituksessa ei sanottu, että olet vaarallinen nyt, vaan että voit muuttua sellaiseksi. Kun koko ajan otat palautetta vastaan monta piirua negatiivisemmin kuin se on tarkoitettu, ruokit koko ajan raivoasi etkä tajua sitä itse. Puhut siis nyt itse paskaa ja ylireagoit, ja 27 osoittaa myös, että projisoit rajusti.
Mitä ihmettä sinulle on tehty?
Sinulla on jokin ongelma jota et kaiketi ole tunnistanut, kun se oireilee noin isosti. Kannattaa käydä jonkin auttavan tahon juttusilla koska omaan niskaasi se lopulta kaatuu.