Nuoleeko miehesi vaginaasi?
Nuoleeko miehesi vaginaasi, eli alapäätäsi seksin yhteydessä? Kyllä. En aina suostu.
Kommentit (37)
Mun vaimo on parikymmentä vuotta nuorempi. Kerran toivoin suhteen alussa että saisin nuolla,ja se hetki kun aloin nuolemaan.
Sain pitää tosissaan kiinni lanteista ja pakottaa aukaisemaan jalat että pääsen nuolemaan .sitä orkun voimakkuutta ja voihketta minkä sain aikaan.
Nykyisin hymystä tiedän että pääsen nuolemaan.
Ei nuolla
Vagina on sama kuin emätin. En tiedä muiden puuhista, mutta kuulostaa aika pitkältä kieleltä sellainen joka kunnolla ihan sinne sisälle mahtuisi.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 22:35"]En nuole. En pidä siitä.
T. Mies
Olet jumissa
Voi, mikset nuole? Sääli tulee naistasi, kun et ymmärrä tuottaa hänelle sitä suurinta nautintoa.
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimo on parikymmentä vuotta nuorempi. Kerran toivoin suhteen alussa että saisin nuolla,ja se hetki kun aloin nuolemaan.
Sain pitää tosissaan kiinni lanteista ja pakottaa aukaisemaan jalat että pääsen nuolemaan .sitä orkun voimakkuutta ja voihketta minkä sain aikaan.
Nykyisin hymystä tiedän että pääsen nuolemaan.
Voi, olet ihana suurenmoinen mies, kun olet ymmärtänyt tuon miten hyvältä taitava nuoleminen naisesta tuntuu. Se on parasta, mitä mies naiselle koskaan voi antaa: sanoinkuvaamattoman hyvänolontunteen.
Itse en voisi kuvitella yhdyntää ilman yhdyntää edeltävää nuolemissessiota, jossa tulen joka kerta äärimmäisen kiihottuneeksi. Usein ennen huippua en päästä miestä heti sisääni, vaikka kovasti mieheni muhkean kalun sisääni haluaisin, vaan käännän hänet selälleen, suutelen hänen huuliaan, nisiään, vatsaansa, reisiään, nivusiaan, pussejaan, hellästi hänen terskaansa ja lopulta otan ison sykkivän elimen suuhuni ja vuorostani minä teen hänelle hyvää. Lopetan ennen kuin viimeisen päälle kiihottunut mieheni tulee suuhuni. Sitten hän vuorostaan kääntää minut selälleni, levittää huohottaen kuola valuen vielä uudelleen reiteni, ja vielä kerran mieheni huulet ja kieli hakeutuvat rakooni, hyväilevät klitoristani ja pimppiä, kunnes olen lähes hulluuden partaalla, sitten valtavassa kiihkossaan hän kohta työntyy sisääni. Voi sitä mieletöntä orgasmia, mikä työnnöistä seuraa ja voi sitä tunnetta, kun tulee kunnolla naiduksi. Usein viivytämme orgasmia vaihtamalla asentoa niin että mies ottaa minut takaapäin kädet samalla rintojani puristellen. Voi sitä orgasmin voimakkuutta ja voi sitä voihkimista, siitä ei loppua meinaa tulla kummallakaan, niin hyvää se oli
Näin meillä - lähes joka ikinen ilta ja välillä yölläkin. Emme koskaan kyllästy.
Meidän perheessä ei tåysi-ikäiset harrasta seksiä vaan tekee töitä ja osallistuu köyhän suomen pinnalla pitämiseen.Runkata voi sitten vanhana.
Vierailija kirjoitti:
Nuolee, aina.
Herkuttelen sillä pitkään ja tyttöystäväni pitää siitä todella paljon, se on asenteista varmaan kiinni, olen kuunnellut perätuuppareilta siitä että pillu on törkeen näkönen, haisee määnneeltä silliltä, siitä saa kaikki maholliset rutot, hivit, spitaalit, kupat, kolerat siis kaikki tauvit mitä nyt homot ikinä voi toivoa ja heijän vehkeensä on sitten niin muka steriili, kaunis, puhdas yms. ja olen väittänyt vastaan. Toisaalta, en ole koskaan ottanu poskeen, enkä ota. Johtuu varmaankin siitä etten ole bi enkä homo vaan jotenkin sexuaalisesti rajottunut ja että mun nyt pitäis olla avoin uusille mahollisuuksille ja ettei pitäis olla niin tiukkapipo ja että pitäis kokeilla ennenkuin tuomitsee tai voi sanoa tykkääkö vai ei yms. Ehkä se vissiin on jokin emotionaalinen juttu että mulle piisaa vain tyttö sexin iloihin, hän on vasta 19v. ja mä 22v. Poke ei nappaa, se on vaan niin törkeetä bj, anal ja lesbo homo skeidaa. En tykkää jos mua painostetaan johonkin josta en tykkää, mun puolesta takatuupparit saa hoitaa omat juttunsa ja mää hoijan omani.
- mies 22 -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuolee, aina.
Herkuttelen sillä pitkään ja tyttöystäväni pitää siitä todella paljon, se on asenteista varmaan kiinni, olen kuunnellut perätuuppareilta siitä että pillu on törkeen näkönen, haisee määnneeltä silliltä, siitä saa kaikki maholliset rutot, hivit, spitaalit, kupat, kolerat siis kaikki tauvit mitä nyt homot ikinä voi toivoa ja heijän vehkeensä on sitten niin muka steriili, kaunis, puhdas yms. ja olen väittänyt vastaan. Toisaalta, en ole koskaan ottanu poskeen, enkä ota. Johtuu varmaankin siitä etten ole bi enkä homo vaan jotenkin sexuaalisesti rajottunut ja että mun nyt pitäis olla avoin uusille mahollisuuksille ja ettei pitäis olla niin tiukkapipo ja että pitäis kokeilla ennenkuin tuomitsee tai voi sanoa tykkääkö vai ei yms. Ehkä se vissiin on jokin emotionaalinen juttu että mulle piisaa vain tyttö sexin iloihin, hän on vasta 19v. ja mä 22v. Poke ei nappaa, se on vaan niin törkeetä bj, anal ja lesbo homo skeidaa. En tykkää jos mua painostetaan johonkin josta en tykkää, mun puolesta takatuupparit saa hoitaa omat juttunsa ja mää hoijan omani.
- mies 22 -
Miehen puhetta. Mies hoitaa naisen nirvanaan nuolemalla ja sormettaen ja viimeistelee naisen nautinnon kunnon panemisella antamalla kalulla pillulle runtua, että nainen tuntee saaneensa.
Miehet on kovia kehumaan näissä nuolenta asioissa, mutta sitten h-hetkellä ei oikein tunnuta tietävän , mitä sitä ollaankaan tekemässä. Saatika jos parta on , ei siitä tule mitään ei niin mitään.
Pitää olla leuka siistiksi ajeltu ja viikset ennenkuin nuolentaan on asiaa. Ja nimenomaan
miehet "ylhäältä alaspäin ei toisin".
Tässä eräänä saunailtana
Saunan jälkeen istuskelin olohuoneen nojatuolissa lehteä lukemassa. Mies tuli huoneeseen hymyilevänä kylpytakissa, käveli luokseni, laskeutui eteeni polvilleen, sanoi et jatka kulta vaan lukemista, avasi raskaasti hengittäen kylpytakkini vyön, veti takkia molemmin käsin auki, otti kiinni polvitaipeistani ja levitti reiteni niin että jalkani olivat nojatuolin käsinojilla.
Siinä minä istuin jalat leveällä haaralla koko naiseuteni paljaana ja avoimena, kun mieheni painoi päänsä reisieni väliin. Tunsin kuinka hän kiihkossaan haisteli saunapuhdasta tuoksuani. Sitten hän kohta kieltään hellästi pyöritellen hipaisi ensin vatsaani, nivusiani, kumpuani ja sitten klitoristani, suuteli häpyhuuliani, yrittipä kielensä ihanasti kaivautua rakoonikin. Suudellen ja kieltään samalla taitavasti pyöritellen mies jatkoi pimppini hyväilemisestä ja nuolemista.
Naistenlehti oli aikoja sitten lentänyt kädestäni, kun nyt pitelinkin mieheni päätä reisieni välissä. Minun oli vaikeaa olla paikoillani, lantioni liikkui ja peppuni pyöri, kun mies minua nuoli. Ja nuoli. Ja nuoli välillä päänsä tiukasti reisieni välissä. Aloin olla niin kiihottunut, että luulin räjähtäväni, että pimppini hajoaa just. Voihkin ja kiemurtelin mielihyvästä mieheni tiukassa otteessa, puristin mieheni päätä joka liikkui tahtiini ja sitten, sitten, sitten, lopulta en enää millään pystynyt pidättämään, vaan mieletön orgasmi, joka tuntui aivoissa asti, joka ikisessä solussani, valtasi koko tärisevän ruumiini. Hengästyneenä silitin ja suutelin mieheni hiuksia. Mieheni nosti päätään, hymyili minulle leveästi, naama ihan nesteistäni märkänä ja suunsa valuen, kaappasi minut syliinsä ja kantoi minut makuuhuoneeseen. Arvaatte varmaan mitä siellä vuorostaan seurasi !!
Hyvin kerrottu. Varmaan pani sua edestä ja takaa ja edestä. Tulitko taas?
Kyllä mieheni nuolee! On itse asiassa pääsääntöinen sexi meillä, koska pidän miestäni siveysvyössä. Yhteinen sopimus tietenkin, mutta näin meillä.
Mies nuolee ja hyväilee ihanasti ja pitkään. Kun olen saanut orkun, laitan strapin päälle ja panen häntä.
Hän saa käyttää hieromasauvaa apuna ja laueta, mutta lukko ei aukea. :-)
Voin taata, että näin saa todella ensiluokkaista suuseksiä. Ja sissy mieheni on ihan onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme siinä on, että vagina on yleistymässä joksikin arkipäivän termiksi alapäälle? Kohta "vaginaan" sisältyy perse ja peniskin.
Niin ja ei nuole, mutta klitorista nuolee. Epiloitteko vaginanne usein?
En epiloi ikinä mitään osaa pimpistä.
Mimmi85 kirjoitti:
Miehet on kovia kehumaan näissä nuolenta asioissa, mutta sitten h-hetkellä ei oikein tunnuta tietävän , mitä sitä ollaankaan tekemässä. Saatika jos parta on , ei siitä tule mitään ei niin mitään.
Pitää olla leuka siistiksi ajeltu ja viikset ennenkuin nuolentaan on asiaa. Ja nimenomaan
miehet "ylhäältä alaspäin ei toisin".
Parta ja viikset mitään haittaa. 😄 Terävä sänki voisi vähän haitata.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme siinä on, että vagina on yleistymässä joksikin arkipäivän termiksi alapäälle? Kohta "vaginaan" sisältyy perse ja peniskin.
Niin ja ei nuole, mutta klitorista nuolee. Epiloitteko vaginanne usein?
Epiloitteko vaginanne usein? Vagina = emätin. Ei sitä voi epiloida. Eikä siellä edes ole karvoja. Vähän tarkkuutta termeihin, kiitos !
Pyydän miestäni nuolemaan vaginan ja peräaukon. Mieheni tekee sen vähän vastentahtoisesti, mutta kuitenkin tekee sen. Pidän siitä tunteesta kaikin puolin.
Mieheni rakastaa pimppiäni. Nuolee kunnes olen orgasmin partaalla, sitten työntää paksun kalunsa sisääni. Muutama työntö syvään ja kohta mieletön huipennus, kun laukeamme molemmat yhtaikaa. Näin joka ilta, kun enää ei ole kuukautisetkaan harmina. Toisinaan heräämme yöllä kesken unien, tunnustelen hänen kaluaan, joka on iso ja kova. Siitäkös hän innostuu ja on samantien taas reisieni välissä suu pimpissäni. Nuolee niin että meinaan tulla koko ajan. Sitten juuri ennen laukeamistani siirtyy ylöspäin, työntyy sisääni. Yhdyntä näin tuntuu järjettömän hyvältä ja sitten taas tulemme yhtä aikaa. Hengästyneinä nukahdamme toistemme syliin.