Ostin vaimolla....
..aikoinaan sellaiset halkiohousut. Olen käskenyt hänen käyttää niitä jatkuvasti. Nyt menee silleen, että ei tarvitse kuin hiukan helmaa nostaa ja sormella sohaista, niin heti on paljas pillu siinä, lämmin ja kostea, valmiina sormeni antamaan hellään lirputukseen. Usein jätän koko homman siihen, vaikka usein olen todennut, että vaimon halut heräsivät ja hän tahtoisi saada munaa,,,,mutta ei ei, minä vain kuivaan sormeni ja siirryn katsomaan,,vaikkapa telkkua.
Kommentit (26)
"Olen käskenyt hänen käyttää niitä jatkuvasti. " Mikähän tässä kalskahtaa aika epämiellyttävälle?
..tahdo käyttää, jos ei jatkuvasti siitä sano ja huomauta. Sitä vartenhan ne hänelle ostin, että pitää niitä ja juuri sitä varten, että se paljas pillu on nopeasti koiteltavisssa.
..minulla menee saakutin hyvin. Ei tarvitse kuin sormea koukistaa, ja se on siellä, mitä kaikki miehet kaipaavat. Ei mitään kiristäviä kuminauhoja siellä eikä täällä, se on siististi pitsisen kauluksen peitossa, mutta helposti saatavilla.....suosittelen
Sitten kun vaimosi pettää munanhimoissaan, muista tulla tänne haukkumaan hänet ;).
..usko, että munanhimossaan pettää. Nytkin aika usein voihkii, että joko taas...
mutta ei hänen kirjoituksissaan tietenkään mitään perää ole. Senkun vaan haaveilee. Tosiasiassa hän on täysin vaimonsa vietävissä ja tossun alla. Ainoa paikka, jossa hän uskaltaa sanoa mitään, on täällä.
Siis kuvottavuuden lisäksi mies on myös surkimus.
..nytkin keskisormi aivan kostea. Arvatkaapa, missä se juuri äsken käväisi ??
tyttäret olisi kateellisia ??? Pillut syyhyää pitkin päivää, eikä kukaan huomioi, vai ??? omat sormet vaan... heh hehh. Hiljattain vaimo sanoi, että taitaa kohta olla "ne tulossa". Kävinpä siis ostamassa paketin superpötkylöitä. Saa luvan käyttää niitä, sillä ainakin huulet pitää olla käytettävissä. Vaimo on kylläkin aivan liian herkkä. Pari kertaa kun klittaa sormella lipaisen, niin se on sellainen puolisen tuntia, ja hän hiipii veskiin, ja takuulla tumputtaa. Ihan kivaa tämä on...
..se sormi siellä tekee tosi gutaa.....
Ensin vähän tissien sivelyä takaapäin, sitten käsi helman alle ja sormi ihan halkion alareunasta sisään nivelen verran. Sitten pari pyöräytystä, jotta löytyy se kiimatippa. Sitten hitaasti sormea ylöspäin, siihen hupulliseen herneeseen. Siinä sitten peri pyöräytystä liukkaalla sormenpäällä. Sitten kun vaimo huokaisee, niin sormi pois, nopea nuuskaisu, ja sitten pesu.....kylläpä tuntui hyvältä..miten on teillä ??
Se on kuitenkin joku prinssinnakkisormi. Minulla on sentään kunnon 4 cm paksut makkarasormet, se tekee naiselle hyvää. En silti saa orgasmia sormettamalla vaimoa.
Sitten kun vaimo huokaisee, niin sormi pois, nopea nuuskaisu, ja sitten pesu.....kylläpä tuntui hyvältä..miten on teillä ??
kun jollakin parila toimii luonnostaan niinkuin pitääkin.. =DDD
Tarvis noiden femakoidenkin joskus nähdä oikea mies, eikä vaan salattuja eläimiä.
kun jollakin parila toimii luonnostaan niinkuin pitääkin.. =DDD
Tarvis noiden femakoidenkin joskus nähdä oikea mies, eikä vaan salattuja eläimiä.
Sinulla sovinistipaskalla ei hissi kulje ylös asti. Onneksi mulla on Mies, isolla M-kirjaimella. Ei tarvitse katsella tuollaisia sikoja.
Vai eikö vuoda mitään housuihin? mahtaa tulla farkku ym. pyykkiä paljon.
Minä kuljen ainakin koko ajan ilman alushousuja Kiusaan miestä.
Tämän ketjun innoittamana kokeilen mitä mieheni sanoo kun teenkin tämän toisinpäin. Lupaan hänelle seksiä, hieron penistä hellästi edestaas ja välillä vähän imaisen. Sitten kun seisoo kunnolla ja mies on valmis menenkin katsomaan tv:tä. Sitten katson kellosta miten kauan menee kunnes mies menee vessaan tumputtaan. Toimisiko tämä meillä nyt kuten pitääkin?
..ihan kiva juttu, kun se pillu on aina niin helposti esille saatavissa. Kaiveleeko se sun vaimon sitten puolestaan sun paljaita munia ??