Kannattaako tinderiin laittaa bikinikuva?
Olin Karibian risteilyllä ja kaveri otti kivan kuvan palmun alla. Ei mikään lähikuva. Sitten miehet ainakin näkisivät etten oo lihava. Mutta läähättäjiä en halua
Kommentit (12)
Tuollainen lomakuva ok. Kotona peilin kautta otettu bikiniselfie ei.
Ainakin voit olla varma että en tykkää. Mikä hitto siinä on että sinne pitää tunkea aina kaikki lomakuvat. Ja vihoviimeinen on se bikinikuva ja vähintään toinen käsi kokonaan tatuoituna aivan järkyttävän rumaksi.
Kannattaa, jos haluat vemputuksen kohteeksi.
Minulla oli bikinikuva, nyt on kumppani.
Tinderissä ei voi lähettää kuvia. Voit estää jokaisen törkyviestin lähettäjän, pahimmat vaikka ilmiantaa.
Anna puhelinnumero vasta tapaamisen jälkeen. Tapaaminen luonnollisestikin julkisella paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin voit olla varma että en tykkää. Mikä hitto siinä on että sinne pitää tunkea aina kaikki lomakuvat. Ja vihoviimeinen on se bikinikuva ja vähintään toinen käsi kokonaan tatuoituna aivan järkyttävän rumaksi.
Eikö ole hyvä, että näet sen tatuoinnin? Silloin voit pyyhkäistä va-sem-mal-le. Kaikki miehet eivät osaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on aina se kaikista suurin pettymys ja turnoff, muuten saattaa olla ihan kivannäköinen mimmi ja sitten jossain vähäpukeisemmassa kuvassa paljastuu joku iso ruma tatuointi. 🤮
Jos haluat, että sua luullaan prostituoiduksi, niin laita ihmeessä. Viestit sen mukaisia.
Tietysti kannattaa, vielä parempi, että olet yläosattomissa.
Että nämä jaksaa.
Kas kun et alastonkuvia.
Mä laitoin vuosia sitten kuvan , kun seison kaatosateessa marjareissulla, kumpparit jalassa ja vanha verkkapuku päällä.
Sain kiitettävästi miehiltä viestejä.
PS. Häitämme tanssittiin 8 v sitten.
Jos et halua satoja dickpicejä, älä laita bikinikuvaa. Miehen neuvo.