Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun laihduttamisesta ei tule koskaan mitään!!! AINA repsahdan syömään makeaa!

Vierailija
29.08.2006 |

Jos ei muuta löydy niin vetelen rusinoita =o(((( En kestä enää itseäni kun en pysty rajoittamaan syömisiäni enää ollenkaan, nuorempana (ennen lapsia) ei ollut mitään ongelmaa syömisten kanssa, ja olin normaalipainoinen. Nyt olisi urakoitavana kymmenisen kiloa ainakin. Miksi tämä on näin hemmetin vaikeaa =o(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt juoda vettä PALJON jolloin se täyttäisi mahaa että ei tarvitsisi koko ajan olla syömässä. Purkka on myös hyvä, mutta se kerää sitten ilmaa ja maha on kuin potku pallo. Olen pudottanut 7kg 7kk. Tahti ei ole hurja mutta toivottavasti tulos on pysyvä=)) Vielä olisi pudotettavaa saman verran (ainakin).

Vierailija
2/3 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kuinka on aiemmin tsempannut itseään niillä miljoonalla syyllä olla mässäämättä niin eikö mitä. En hallitse en =(

Sokeririippuvaisuutta epäilen vahvasti, mutta ei karppielämäkään houkuttele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoreet hedelmät ovat usein makeita, mutta samalla kevyitä. Syö verigreippejä. appelsiineja, omenoita jne.

Kokeile myös makeita tai muuten mieluisia kevytjuomia aina kun tekee mieli makeaa. Light-mehut, -limsat ja makuvissyt on mun suosikkeja tässä omassa taistossani kiloja vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi