Onko teillä facebookissa exiä kavereina?
Kommentit (37)
Ei ole. Kaksi niin tulista eroa kamalista suhteista että ei kiinnosta katsella herra Nyrkin ja herra Yhteiskunnan kuormittajan tilapäivityksiä. Kaveripyynnöt on molemmilta tullut muutamaan otteeseen mutta olen aina hylännyt. Yhteydenottoja on tullut herra Nyrkiltä, tyyliin "unohdetaan se, voidaanko olla kavereita?" "Tykkään susta vieläkin", joihin olen tylysti vastannut, että pidä turpasi kiinni ja jätä mut rauhaan. Herra Yhteiskunnan kuormittajan näin paikallisessa yhden kerran, jossa kysyi tiskillä multa ivallisesti että mitä kuuluu. Loin siihen nulikkaan pitkän, kylmän katseen, nappasin oman pitkän ja kylmäni tiskiltä ja tallustin pois sanaakaan sanonatta. Pitäkööt kuka vaan mua lapsellisena, mutta ei vaan kiinnosta, enkä tahdo yhteydenottoja heiltä tulevaisuudessakaan.
Ei ole. Vain niillä on exä kaverinaa, jos käy vielä sitä lykkimässä.
Soveliasta? Elätkö 50-luvulla? Kaikki ystävyys ja ystävällisyys on soveliasta ja suorastaan toivottavaa. Itse olen paras ystävä exäni kanssa, ja toinenkin ex on kaverini.
On, kaksikin exää. Ihan vaan frendejä, kuten muutkin...
No hyvä juttu jos siitä ei vedetä mitään johtopäätöksiä. Mietin vain mikä käytäntö yleensä on.
Osa on, osa ei. Ne jotka eivät ole ovat estäneet minut, ei tietoa miksi kun eroihin ei ole liittynyt mitään draamaa.
Jos exältä tulee kaveripyyntö miten suhtautua? Ei sitä varmaan kieltäytyäkään kehtaa?
On, ja on ihan soveliasta mielestäni. Ne exät, jotka mulla on kavereina, on ihan perheellisiä nykyään.
On, toinen eksistäni. Olen hänen kanssaan edelleen kaveri ja siksi yhteydessä fb:issäkin. Erosimme aikoinaan kliseisesti ystävinä "kasvettuamme erillemme" :D
Se toinen, jonka kanssa ero oli myrskyisämpi, ei ole fb-kaverini, en ole lähettänyt pyyntöä eikä hänkään.
Minusta on ihan ok olla fb-kaveri eksän kanssa.
Exäni kanssa olin pienen elämän 12vuotta yhdessä. Sovussa erottiin ja hyvän päivän tuttuja ollaan. Kavereita myös facessa, muttei tulis mieleenkään pettää nykyistä rakasta miestäni kenenkään kanssa tai satuttaa sitä mitenkään. Me kunnioitetaan toisiamme ja halutaan että tää juttu toimii. Takana jo 5 yhteistä vuotta <3 ja ollaan ihan rakastuneita edelleen!
Mulla on kaksi exää. Toinen on fb kaveri ja toinen ei mutta ollaan kuitenkin hyvissä väleissä.
Olin kummankin exän kanssa kaveri/ystävä ennen suhdetta, joten miksipä ei sen jälkeenkin. Meillä oli vaan liian erilaiset haaveet tulevaisuudesta :). Ja kuten joku väitti että jos ex on fb kaveri niin sitä käy lykkimässä, eiei. Meillä kaikilla on uudet onnelliset avoliitot ja mulla ja nykyisellä vauva.
4 exää, kaksi kavereina ja 2 ei, näiden joiden kanssa ei on erotkoon menneet eri tavalla ja olen itse poistanut, en ole halunnut nähdä toisen elämän jatkuvan enkä luonnollisesti olisi osannut jatkaa ja päivitellä omia juttujani, joten parempi näin.
Yksi on. Paria en ole koskaan edes pyytänyt kaveriksi, eikä hekään minua. Yksi pyysi mutta poisti sitten myöhemmin...
joo , ovat nykyisiä panokavereita. :)
Yksi oli ja se päättyi siihen kun ex alkoi kirjoitella seinälle törkeyksiä humalassa.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 22:16"]Ei ole. Vain niillä on exä kaverinaa, jos käy vielä sitä lykkimässä.
[/quote]
On kaverina ja kertaakaan ei oo minuu exä lyķkinyt